Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 147 148 149 150 151 152 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 29, 2005 1:36 pm

.....kalender....eindelijk af......net op het nippertje.....sint is me goed gezint!
PostPosted: Tue Nov 29, 2005 2:05 pm

Vanavond was cute ^^

The Forbidden Angel

Uumie-chan

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 3:16 am

On my mind:

FIETS GEJAT!!! *vloekwoorden*

Ik had hem nog op slot gezet ook! EN hem met een ringslot aan de fietsenstalling vastgemaakt, maar dat is gewoon doorgeknipt en met de fiets samen verdwenen. Ik vind het echt niet normaal, het is in een piepklein dorpje gebeurd!

Ik heb nu de aanbieding gekregen om een omafiets voor 40 euro te kopen, en dat ga ik ook doen. Ik hoop alleen dat mijn ouders bereid zijn 20 kilometer te rijden, anders krijg ik het ding nooit mee naar huis.

Kortom: Ik baal als een stekker, heb geen fatsoenlijk vervoer naar het station, kan eigenlijk nergens heen. Waarom moeten we ook zo afgelegen wonen?!

SCHOREM!!
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 10:35 am

*leeft mee met uum*

On my mind: KOUD! En ik kan morgen de cadeaus voor de amerikanen versturen =D WAI!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 2:08 pm

Ik heb een vis die blijft drijven confused hij probeert wel te zwemmen maar komt niet meer naar beneden, hij heeft ook een bult op zijn kop en zen ogen puilen uit.. die zit natuurlijk vol met lucht dat ie blijft drijven.
Waarom houden mijn visjes zich nou nooit aan de regels?
ALs je leeft dan zwem je rond, als je dood bent dan pas ga je drijven (enge beesten zo)

en, nagel scheurt! gonk
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 2:17 pm

Morgen avond mamma niet thuis smile En zin in't weekend.
Zaterdag avond naar de bios, The Exorsism Of Emily Rose

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Dec 02, 2005 7:37 am

Vandaag een rotdag: 40 gram extra in een pakket betekent 7 euro 50 extra verzendkosten. En ik tref weer een leerkracht die niet kan lezen en denken en daarom moet ik een werkstuk aanvullen. Dit is echt een belediging!
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 8:10 am

Darlaa
Ik heb een vis die blijft drijven confused hij probeert wel te zwemmen maar komt niet meer naar beneden, hij heeft ook een bult op zijn kop en zen ogen puilen uit.. die zit natuurlijk vol met lucht dat ie blijft drijven.
ALs je leeft dan zwem je rond, als je dood bent dan pas ga je drijven (enge beesten zo)

en, nagel scheurt! gonk
leuke vis heb jij XD

XDmaster3

number_17

PostPosted: Fri Dec 02, 2005 11:38 am

Darlaa

en, nagel scheurt! gonk
das er niet goed voor..
alleen nu die vol met lucht zit kan die natuurlijk niet meer onder water sweatdrop

volgens mij is die dodelijk zien ofzo gonk
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 12:51 pm

* is leeggezogen door de wiskunde po ><* Telt op haar vingers * dat waren 8 uren wiskunde op een dag... smile

ON my mind: Yes surprise 1 bijna af en de tweede suprise is op de helft ><'''
Ik vier namelijk zaterdag(familie) en zondag (vrienden) sinterklaas met suprise gonk

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 12:56 pm

on my mind: ik ben zwart... e piet blaugh 3nodding
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 12:57 pm

Zakou Nenharma

cool lekkre zwarte schmiek achter je oren =P

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 12:59 pm

kiek
Zakou Nenharma

dadelijk dus flink douchen... ik heb nu een half uur tot uur niks te doen ^_^ en dan weer lieve kindjes vermaken =3
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 1:05 pm

Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma

dadelijk dus flink douchen... ik heb nu een half uur tot uur niks te doen ^_^ en dan weer lieve kindjes vermaken =3

cute ^__^ 4laugh veel plezier en succes alvast!

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 1:08 pm

number_17
Darlaa

en, nagel scheurt! gonk
das er niet goed voor..
alleen nu die vol met lucht zit kan die natuurlijk niet meer onder water sweatdrop

volgens mij is die dodelijk zien ofzo gonk

hmm ja. Hij kan nog wel naar beneden als ie kracht zet maar heeft helemaal geen coordinatie meer, wilde die stukjes eten pakken maar lukte niet meer, zwom ie weer op zen kop en zo,
Hij zal wel snel dood gaan, tenzij hij weer leeg loopt.
et was nooit mijn favoriete visje, hij keek altijd zo chagerijnig en kwam nooit naar me toe zwemmen XD maar nu ging ik me weer schuldig voelen omdat ik em zo'n beetje dood heb gewenst sweatdrop
maar goed.. was al dik anderhalf jaar oud.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 147 148 149 150 151 152 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games