|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 1:36 pm
.....kalender....eindelijk af......net op het nippertje.....sint is me goed gezint!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 2:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 3:16 am
On my mind:
FIETS GEJAT!!! *vloekwoorden*
Ik had hem nog op slot gezet ook! EN hem met een ringslot aan de fietsenstalling vastgemaakt, maar dat is gewoon doorgeknipt en met de fiets samen verdwenen. Ik vind het echt niet normaal, het is in een piepklein dorpje gebeurd!
Ik heb nu de aanbieding gekregen om een omafiets voor 40 euro te kopen, en dat ga ik ook doen. Ik hoop alleen dat mijn ouders bereid zijn 20 kilometer te rijden, anders krijg ik het ding nooit mee naar huis.
Kortom: Ik baal als een stekker, heb geen fatsoenlijk vervoer naar het station, kan eigenlijk nergens heen. Waarom moeten we ook zo afgelegen wonen?!
SCHOREM!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 10:35 am
*leeft mee met uum*
On my mind: KOUD! En ik kan morgen de cadeaus voor de amerikanen versturen =D WAI!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:08 pm
Ik heb een vis die blijft drijven confused hij probeert wel te zwemmen maar komt niet meer naar beneden, hij heeft ook een bult op zijn kop en zen ogen puilen uit.. die zit natuurlijk vol met lucht dat ie blijft drijven. Waarom houden mijn visjes zich nou nooit aan de regels? ALs je leeft dan zwem je rond, als je dood bent dan pas ga je drijven (enge beesten zo)
en, nagel scheurt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:17 pm
Morgen avond mamma niet thuis smile En zin in't weekend. Zaterdag avond naar de bios, The Exorsism Of Emily Rose
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 7:37 am
Vandaag een rotdag: 40 gram extra in een pakket betekent 7 euro 50 extra verzendkosten. En ik tref weer een leerkracht die niet kan lezen en denken en daarom moet ik een werkstuk aanvullen. Dit is echt een belediging!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 8:10 am
Darlaa Ik heb een vis die blijft drijven confused hij probeert wel te zwemmen maar komt niet meer naar beneden, hij heeft ook een bult op zijn kop en zen ogen puilen uit.. die zit natuurlijk vol met lucht dat ie blijft drijven. Waarom houden mijn visjes zich nou nooit aan de regels? ALs je leeft dan zwem je rond, als je dood bent dan pas ga je drijven (enge beesten zo) en, nagel scheurt! gonk leuke vis heb jij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 11:38 am
Darlaa Ik heb een vis die blijft drijven confused hij probeert wel te zwemmen maar komt niet meer naar beneden, hij heeft ook een bult op zijn kop en zen ogen puilen uit.. die zit natuurlijk vol met lucht dat ie blijft drijven. Waarom houden mijn visjes zich nou nooit aan de regels? ALs je leeft dan zwem je rond, als je dood bent dan pas ga je drijven (enge beesten zo) en, nagel scheurt! gonk das er niet goed voor.. alleen nu die vol met lucht zit kan die natuurlijk niet meer onder water sweatdrop
volgens mij is die dodelijk zien ofzo gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:51 pm
* is leeggezogen door de wiskunde po ><* Telt op haar vingers * dat waren 8 uren wiskunde op een dag... smile
ON my mind: Yes surprise 1 bijna af en de tweede suprise is op de helft ><''' Ik vier namelijk zaterdag(familie) en zondag (vrienden) sinterklaas met suprise gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:56 pm
on my mind: ik ben zwart... e piet blaugh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:57 pm
Zakou Nenharma on my mind: ik ben zwart... e piet blaugh 3nodding cool lekkre zwarte schmiek achter je oren =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:59 pm
kiek Zakou Nenharma on my mind: ik ben zwart... e piet blaugh 3nodding cool lekkre zwarte schmiek achter je oren =P dadelijk dus flink douchen... ik heb nu een half uur tot uur niks te doen ^_^ en dan weer lieve kindjes vermaken =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 1:05 pm
Zakou Nenharma kiek Zakou Nenharma on my mind: ik ben zwart... e piet blaugh 3nodding cool lekkre zwarte schmiek achter je oren =P dadelijk dus flink douchen... ik heb nu een half uur tot uur niks te doen ^_^ en dan weer lieve kindjes vermaken =3 cute ^__^ 4laugh veel plezier en succes alvast!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 1:08 pm
number_17 Darlaa Ik heb een vis die blijft drijven confused hij probeert wel te zwemmen maar komt niet meer naar beneden, hij heeft ook een bult op zijn kop en zen ogen puilen uit.. die zit natuurlijk vol met lucht dat ie blijft drijven. Waarom houden mijn visjes zich nou nooit aan de regels? ALs je leeft dan zwem je rond, als je dood bent dan pas ga je drijven (enge beesten zo) en, nagel scheurt! gonk das er niet goed voor.. alleen nu die vol met lucht zit kan die natuurlijk niet meer onder water sweatdrop
volgens mij is die dodelijk zien ofzo gonk hmm ja. Hij kan nog wel naar beneden als ie kracht zet maar heeft helemaal geen coordinatie meer, wilde die stukjes eten pakken maar lukte niet meer, zwom ie weer op zen kop en zo, Hij zal wel snel dood gaan, tenzij hij weer leeg loopt. et was nooit mijn favoriete visje, hij keek altijd zo chagerijnig en kwam nooit naar me toe zwemmen XD maar nu ging ik me weer schuldig voelen omdat ik em zo'n beetje dood heb gewenst sweatdrop maar goed.. was al dik anderhalf jaar oud.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|