|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:36 am
Matti Nykanen Nightwishiin.
Demi.fi:n kayttajilla on ollut melkoisen kypsia mielipiteita tapauksesta NW. Nautiskelin niista eilen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:15 am
Quote: TUOMASHOLOPAINE: TARJA ON HUORA! Demi.fi on fiksu paikka 3nodding http://ameba.lpt.fi/~kallmark/ismwish.jpg Tallalailla! 3nodding (ei ole valttamatta edes hauska, mutta ei se mitaan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 10:26 am
Ja minun avatari temppuilee taas, nyt se alkaa uhkaavasti muistuttaa niita kadettomia patsaita... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:53 pm
Todellakin, klassista taidetta... razz
Nuo uudet Donation Itemit on ainkain glicthyja kuin mitka... Meni pitkan saada omalleni seka vaatteet, etta CoCo paalle eilen... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 1:20 pm
Oh my. Toi CoCo mikälie ois kyllä mukaisa o.O
Muttakun en minä semmoista koskaan kuitenkaan saa niin sepä siittä rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 2:08 pm
Pikku-Timppa Oh my. Toi CoCo mikälie ois kyllä mukaisa o.O Muttakun en minä semmoista koskaan kuitenkaan saa niin sepä siittä rolleyes Eivat ne nyt niin paljon Marketplacella maksa. Itse harkitsen tuon Wind Security Blanketin hankkimista: esineita kun ei ole tullut ostettua pitkaan aikaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 3:11 pm
Pari viikkoa aktiivista postailua ja pollaamista niin jo on 10k kasassa... razz Ja ainahan voi laittaa pystyyn sellaisen ah, niin muodikkaan Quest Threadin... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 3:20 pm
Eathlinn Pari viikkoa aktiivista postailua ja pollaamista niin jo on 10k kasassa... razz Talla hetkella tarvittavasta summasta puuttuisi noin kaksi tonnia, lahinna koska noita rahavaroja tulee aina lahjoiteltua ihmisille... Ei tuon keraamiseen pitaisi montaa paivaa kulua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 11:13 pm
Nonni. Nyt minakin aktivoidun taas. :3 Etten ihan jaa unholaan. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 3:02 am
Etta siella on kylman ja kirkkaan nakoista ulkona...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 7:03 am
Eathlinn Etta siella on kylman ja kirkkaan nakoista ulkona... Ainakin taalla Oulun seudulla on viime aikoina ollut ihanan viileaa... Hyva siksi etta taalla ei ole niita jokavuotisia jaakeleja (=pyoraileminen kouluun mahdotonta) vaan ihanan viileata ja valilla sadellut vahan lunta. ^_^
Olen ihmetyksekseni huomannut etta olen alkanut nauttimaan loppusyksyista nykyisin. o__O'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 7:05 am
(nyt quotehuoraamista ja tuplapostaamista - kaikki spammit kerralla!)Liftrasir ...*hieroo kasiaan yhteen ja hihittaa mielipuolisesti* Liftrasir Ja minun avatari temppuilee taas, nyt se alkaa uhkaavasti muistuttaa niita kadettomia patsaita... ninja Ihmettelinkin tuota ylempaa quotea lukiessani miten pystyt siihen kun eihan sinulla nay olevan kasia. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 7:44 am
AoiOnaga Ihmettelinkin tuota ylempaa quotea lukiessani miten pystyt siihen kun eihan sinulla nay olevan kasia. XD Hieroin kasia niin kovaa etta ne kuluivat loppuun eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 8:07 am
Liftrasir AoiOnaga Ihmettelinkin tuota ylempaa quotea lukiessani miten pystyt siihen kun eihan sinulla nay olevan kasia. XD Hieroin kasia niin kovaa etta ne kuluivat loppuun eek Ei hyva, sitten akkia vaan laakarille! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 8:10 am
Lahmia_Darkmaiden Liftrasir AoiOnaga Ihmettelinkin tuota ylempaa quotea lukiessani miten pystyt siihen kun eihan sinulla nay olevan kasia. XD Hieroin kasia niin kovaa etta ne kuluivat loppuun eek Ei hyva, sitten akkia vaan laakarille! blaugh Gaia tarvitsee sairaalan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|