|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 9:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 9:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 9:46 am
GOedeavond ik ga zo even fitnessen ff die vet weghalen lol lol biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 11:02 pm
Alvast goeienmorgen voor de luitjes die straks binnenkomen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 11:50 pm
Ice Tea Tim Alvast goeienmorgen voor de luitjes die straks binnenkomen 3nodding nou dankje wel dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 1:26 am
Weet iemand wanneer de Guilds now eens down gaan? Het is al dinsdag en heb totaal geen downtime gemerkt!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 6:06 am
kittyocean Weet iemand wanneer de Guilds now eens down gaan? Het is al dinsdag en heb totaal geen downtime gemerkt!! Ik denk dat we dan een extra announcement krijgen... een uur van te voren of zo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 6:48 am
Darlaa kittyocean Weet iemand wanneer de Guilds now eens down gaan? Het is al dinsdag en heb totaal geen downtime gemerkt!! Ik denk dat we dan een extra announcement krijgen... een uur van te voren of zo. misschien...is de downtime al geweest :O ok laat maar..domme antwoord xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 6:48 am
Shin Asuka Darlaa kittyocean Weet iemand wanneer de Guilds now eens down gaan? Het is al dinsdag en heb totaal geen downtime gemerkt!! Ik denk dat we dan een extra announcement krijgen... een uur van te voren of zo. misschien...is de downtime al geweest :O ok laat maar..domme antwoord xd heel erg dom antwoord 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 7:15 am
Cassidy92 Shin Asuka Darlaa kittyocean Weet iemand wanneer de Guilds now eens down gaan? Het is al dinsdag en heb totaal geen downtime gemerkt!! Ik denk dat we dan een extra announcement krijgen... een uur van te voren of zo. misschien...is de downtime al geweest :O ok laat maar..domme antwoord xd heel erg dom antwoord 3nodding Nou ja niet dom, et zou wel mooi geweest zijn gewoon stiekem terwijl iedereen sliep. Maar ze hadden er eerst 4 dagen voor uitgetrokken dus zal nog wel komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|