|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 3:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 3:43 pm
Jaha, okej, sticker väl dit då. *Springer iväg till baren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 5:05 pm
Räknas kaffe som knark? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 1:55 am
Kan mycket väl räknas som knark domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 2:06 am
omfg teh rufus XDDDDDDD Hej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:27 am
Pinch, punch, first of the month! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:47 am
*susar in* hallå hallå på er... *tänker: om det är någon här*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:52 am
fan då.. ingen här crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:52 am
QuicK_SilveR *susar in* hallå hallå på er... *tänker: om det är någon här* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:55 am
lingonsylt QuicK_SilveR *susar in* hallå hallå på er... *tänker: om det är någon här* 3nodding var är alla människor igentligen... jag var i konsum affären utanför guilden och där är det inga... och här är det inga heller crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 3:59 am
QuicK_SilveR lingonsylt QuicK_SilveR *susar in* hallå hallå på er... *tänker: om det är någon här* 3nodding var är alla människor igentligen... jag var i konsum affären utanför guilden och där är det inga... och här är det inga heller crying crying jag har ingen aning crying men det är en aning tomt, det är det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 4:01 am
lingonsylt QuicK_SilveR lingonsylt QuicK_SilveR *susar in* hallå hallå på er... *tänker: om det är någon här* 3nodding var är alla människor igentligen... jag var i konsum affären utanför guilden och där är det inga... och här är det inga heller crying crying jag har ingen aning crying men det är en aning tomt, det är det jooo.. .det är det... och det gillar jag inte... det var roligare förr... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 4:09 am
QuicK_SilveR lingonsylt QuicK_SilveR lingonsylt QuicK_SilveR *susar in* hallå hallå på er... *tänker: om det är någon här* 3nodding var är alla människor igentligen... jag var i konsum affären utanför guilden och där är det inga... och här är det inga heller crying crying jag har ingen aning crying men det är en aning tomt, det är det jooo.. .det är det... och det gillar jag inte... det var roligare förr... crying det kommer nog fler folk snart smile dom är nog bara ute och steker sig i solen eller något sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|