|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:03 am
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill *tittar upp på försiktigt* *gnugga nos med* chii? heart mjiip. *gnider sig mot* whee heart heart blaugh 3nodding *sätter sig ned på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:03 am
*sätta sig i ditt knä**luta sig mot* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:05 am
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill *tittar upp på försiktigt* *gnugga nos med* chii? heart mjiip. *gnider sig mot* whee heart heart blaugh 3nodding *sätter sig ned på golvet* Vad har du för dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:07 am
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill *tittar upp på försiktigt* *gnugga nos med* chii? heart mjiip. *gnider sig mot* whee heart heart blaugh 3nodding *sätter sig ned på golvet* Vad har du för dig? Funderar på att lägga in en bild på mig i min sig.. sweatdrop Du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:10 am
jiminijon *sätta sig i ditt knä**luta sig mot* whee blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:12 am
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill *tittar upp på försiktigt* *gnugga nos med* chii? heart mjiip. *gnider sig mot* whee heart heart blaugh 3nodding *sätter sig ned på golvet* Vad har du för dig? Funderar på att lägga in en bild på mig i min sig.. sweatdrop Du? Inte mycket.. Skickar lite mail till lajvare lite här och var.. Hehe.. Just ja, kanske ska ladda upp lite grejer *funderar* Passa er! Snart kommer stället vara invaderat av bilder på mig! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:13 am
prrnill jiminijon *sätta sig i ditt knä**luta sig mot* whee blaugh *peta på hakan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill *tittar upp på försiktigt* *gnugga nos med* chii? heart mjiip. *gnider sig mot* whee heart heart blaugh 3nodding *sätter sig ned på golvet* Vad har du för dig? Funderar på att lägga in en bild på mig i min sig.. sweatdrop Du? Inte mycket.. Skickar lite mail till lajvare lite här och var.. Hehe.. Just ja, kanske ska ladda upp lite grejer *funderar* Passa er! Snart kommer stället vara invaderat av bilder på mig! razz blaugh Du ser iaf inte hemsk ut.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill *tittar upp på försiktigt* *gnugga nos med* chii? heart mjiip. *gnider sig mot* whee heart heart blaugh 3nodding *sätter sig ned på golvet* Vad har du för dig? Funderar på att lägga in en bild på mig i min sig.. sweatdrop Du? Inte mycket.. Skickar lite mail till lajvare lite här och var.. Hehe.. Just ja, kanske ska ladda upp lite grejer *funderar* Passa er! Snart kommer stället vara invaderat av bilder på mig! razz blaugh Du ser iaf inte hemsk ut.. sweatdrop Det gär säkert inte du heller! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:14 am
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill *tittar upp på försiktigt* *gnugga nos med* chii? heart mjiip. *gnider sig mot* whee heart heart blaugh 3nodding *sätter sig ned på golvet* Vad har du för dig? Funderar på att lägga in en bild på mig i min sig.. sweatdrop Du? Inte mycket.. Skickar lite mail till lajvare lite här och var.. Hehe.. Just ja, kanske ska ladda upp lite grejer *funderar* Passa er! Snart kommer stället vara invaderat av bilder på mig! razz blaugh Du ser iaf inte hemsk ut.. sweatdrop Det gär säkert inte du heller! stare Det kan du snart avgöra. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:17 am
prrnill Valkyria86 Det gär säkert inte du heller! stare Det kan du snart avgöra. xp du är ju jätte snygg ju! heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill Valkyria86 Det gär säkert inte du heller! stare Det kan du snart avgöra. xp du är ju jätte snygg ju! heart whee Snygg? eek omg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Det kan du snart avgöra. xp *väntar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:18 am
prrnill jiminijon prrnill Valkyria86 Det gär säkert inte du heller! stare Det kan du snart avgöra. xp du är ju jätte snygg ju! heart whee Snygg? eek omg. jaaa! heart adam ska var jätte lycklig 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:18 am
prrnill jiminijon prrnill Valkyria86 Det gär säkert inte du heller! stare Det kan du snart avgöra. xp du är ju jätte snygg ju! heart whee Snygg? eek omg. heart gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|