|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 4:16 am
number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan - Ruzie met wie ik dacht dat mijn beste vriend was - Misschien kan mijn vriendje dit weekend niet komen Ik heb echt zin om dingen te vernielen... cry calm down... ik moet nog een maand wachten op mijn lief..en ik wacht al 2 weken... zo erg is het niet 3nodding Bedankt voor je niet-bestaande medeleven... rolleyes Sorry hoor, maar omdat jij je vriendin haast nooit ziet, is het niet erg als hij een weekend niet komt? Voor MIJ is dat wel erg, ik zie hem minstens 2 keer per week normaal gesproken, en dan valt het niet mee als je hem ineens 6 dagen niet k**t zien! [edit] Sorry voor mijn felle reactie, maar ik heb een ontzettend pesthumeur door alle ruzies (thuis en met 'beste vriend') dus ik ben emotioneel nogal onstabiel sad ik snap het..hoe vaker je iemand ziet hoe minder je die iemand k**t missen...
ik zei alleen dat je rustig moest blijven want er is niks aan de hand.. sweatdrop
en ik ben nou eenmaal niet goed in dingens als: owjee wat erg cry *bedolft je met knuffen* ik hoop dat je je snel beter voeld want ik heb nu veel medelijde met mij... zie je..aan zie iets heb je ook niks neutral Nee, ik snap het smile Ik was gisteren nogal intolerant tegenover anderen, zocht met haast iedereen ruzie, dus heel erg sorry daarvoor, ik wilde je niet kwetsen ofzo, ik weet dat je het goed bedoelde smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 7:31 am
Uumie-chan Nee, ik snap het smile Ik was gisteren nogal intolerant tegenover anderen, zocht met haast iedereen ruzie, dus heel erg sorry daarvoor, ik wilde je niet kwetsen ofzo, ik weet dat je het goed bedoelde smile ik neem nooit iets hier persoonlijk op hoor ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 10:10 am
Omm; ******** this life mad .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 11:40 am
uhm..de zijn niet veel (active) mods meer over confused volgens mij komen er nu nog maar 3 ofzo reglematig, de rest is allemaal tijdelijk weg... of ze komen wat minder door drukte sweatdrop
waar is anne heen? ik zie der zo weinig de laatste dagen..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 8:15 am
- Ik ben bezig met een leuk "duo betoog" *zucht* - Hebben jullie het ook gehoort... ze gaan de extra vakken op school weer afschaven NOoooOO!! evil evil evil zo gemeen! Heb nu die stomme vakken voor niet ><''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 8:17 am
kiek - Ik ben bezig met een leuk "duo betoog" *zucht* - Hebben jullie het ook gehoort... ze gaan de extra vakken op school weer afschaven NOoooOO!! evil evil evil zo gemeen! Heb nu die stomme vakken voor niet ><'' afschaven nog wel? ds lekker..ben ik er eerst 2 keer op blijven zitten en dan halen ze het weg XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 8:18 am
number_17 uhm..de zijn niet veel (active) mods meer over confused volgens mij komen er nu nog maar 3 ofzo reglematig, de rest is allemaal tijdelijk weg... of ze komen wat minder door drukte sweatdrop
waar is anne heen? ik zie der zo weinig de laatste dagen..? Tsja, sorry... ben met mijn studie ongeveer 10 uur per dag weg doordeweeks, en in het weekend is het huiswerk wat de klok slaat sad Ik wou dat ik weer vakantie had!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 9:08 am
number_17 uhm..de zijn niet veel (active) mods meer over confused volgens mij komen er nu nog maar 3 ofzo reglematig, de rest is allemaal tijdelijk weg... of ze komen wat minder door drukte sweatdrop
waar is anne heen? ik zie der zo weinig de laatste dagen..? Anne was er gister nog, heeft ze gepost. Het komt ook een beetje door de subfora, dat je minder posts ziet. Wat voor vakken zijn dat dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 10:16 am
Uumie-chan number_17 uhm..de zijn niet veel (active) mods meer over confused volgens mij komen er nu nog maar 3 ofzo reglematig, de rest is allemaal tijdelijk weg... of ze komen wat minder door drukte sweatdrop
waar is anne heen? ik zie der zo weinig de laatste dagen..? Tsja, sorry... ben met mijn studie ongeveer 10 uur per dag weg doordeweeks, en in het weekend is het huiswerk wat de klok slaat sad Ik wou dat ik weer vakantie had! ik zie jou anders nog wel vaak hier whee maar je heb gelijk..de vakantie word gemist xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 10:22 am
Darlaa number_17 uhm..de zijn niet veel (active) mods meer over confused volgens mij komen er nu nog maar 3 ofzo reglematig, de rest is allemaal tijdelijk weg... of ze komen wat minder door drukte sweatdrop
waar is anne heen? ik zie der zo weinig de laatste dagen..? Anne was er gister nog, heeft ze gepost. Het komt ook een beetje door de subfora, dat je minder posts ziet. Wat voor vakken zijn dat dan? dat zal het zijn...
en de vakken: ckv enzo denk ik?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 10:26 am
number_17 Darlaa number_17 uhm..de zijn niet veel (active) mods meer over confused volgens mij komen er nu nog maar 3 ofzo reglematig, de rest is allemaal tijdelijk weg... of ze komen wat minder door drukte sweatdrop
waar is anne heen? ik zie der zo weinig de laatste dagen..? Anne was er gister nog, heeft ze gepost. Het komt ook een beetje door de subfora, dat je minder posts ziet. Wat voor vakken zijn dat dan? dat zal het zijn...
en de vakken: ckv enzo denk ik?CKV en ANW maar ook dat je frans of duits mag laten vallen geloof ik evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 12:00 pm
kiek number_17 Darlaa number_17 uhm..de zijn niet veel (active) mods meer over confused volgens mij komen er nu nog maar 3 ofzo reglematig, de rest is allemaal tijdelijk weg... of ze komen wat minder door drukte sweatdrop
en de vakken: ckv enzo denk ik?CKV en ANW maar ook dat je frans of duits mag laten vallen geloof ik evil ik zit op atheneum 4 en na dit jaar laat ik frans, duits en geschiedenis vallen. maar wat ze nog meer willen gaan uitspoken hebik waarschijnlijk niet meer zoveel mee te maken. als het zo gaat als altijd wordt dat naar mijn idee pas ingevoerd als ik van de middelbare af ben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 12:33 pm
On my mind: het nieuwe verhaal wat ik voor de serie forever young heb verzonnen..... zo diep treurig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 2:25 pm
On my mind; Vriendjelief is net weg, was gezellig dit weekend. Alleen.. was vrijdag of zaterdag avond nogal down en heb toen een soort driehoekje in me arm gekrast/sneden en nu zit er dus een rood driehoekje... hele weekend me vest aangehouden en gezorgd dat ie het niet zag, schaam me rot. sweatdrop Zucht, stomme acties ook altijd..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|