|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:48 am
Arachnaphobia Necrofix *här matte* så det e typ samma sak xd xp gonk Kom hit för datalektion men vår lärare satt tydligen fast i en bilkö, så det var inget... Så nu sitter man i biblioteket och nördar sig ._. okay....okay det låter lite tråkigt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:53 am
Necrofix okay....okay det låter lite tråkigt Det är tråkigt :p *kasta chokladmousse på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:56 am
Arachnaphobia Necrofix okay....okay det låter lite tråkigt Det är tråkigt :p *kasta chokladmousse på* okay sweatdrop *blir nerkletad med chokladmousse* jag ser god ut *börjar slicka på sig själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:08 am
Necrofix Arachnaphobia Necrofix okay....okay det låter lite tråkigt Det är tråkigt :p *kasta chokladmousse på* okay sweatdrop *blir nerkletad med chokladmousse* jag ser god ut *börjar slicka på sig själv* xd xd xd mouhahaha biggrin biggrin biggrin *äta lite själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:10 am
*kikar in lite smnabt innan hongår till skolan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:12 am
Bara så alla vet så är jag typ skitsnygg idag! blaugh
*hoppar ut igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:14 am
Valkyria86 Bara så alla vet så är jag typ skitsnygg idag! blaugh
*hoppar ut igen* men det är du väl alltid? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 3:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 3:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 5:10 am
*hata att cykla i regn* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 5:19 am
prrnill *hata att cykla i regn* gonk eek stackare gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 5:20 am
jiminijon prrnill *hata att cykla i regn* gonk eek stackare gonk Kallt är det också. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 5:21 am
prrnill jiminijon prrnill *hata att cykla i regn* gonk eek stackare gonk Kallt är det också. cry *springa och hämta täcke*här*vira in i* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 5:25 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *hata att cykla i regn* gonk eek stackare gonk Kallt är det också. cry *springa och hämta täcke*här*vira in i* sweatdrop Tack 3nodding *kryper ihop till en boll*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 5:26 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *hata att cykla i regn* gonk eek stackare gonk Kallt är det också. cry *springa och hämta täcke*här*vira in i* sweatdrop Tack 3nodding *kryper ihop till en boll* *peta på den frysande bollen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|