|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:31 am
prrnill jiminijon japp det måste du göra eftersom du rör på dig.. *ser fundersam ut* Jo.. det är nog sant. är du säker på att du lever då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:32 am
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill *peta in en pinne i munnen på* xd *ouff* eek eek *ta ut pinnen igen* Mwää! Slemmigt! gonk Euugh... xp *kastar iväg pinnen* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:32 am
jiminijon GrimCupid jiminijon det finns en säng där*peka* Ou, vilken fin. razz näe den är min för det är en hästens den är din..*peka på en bäddsoffa xd * neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:33 am
jiminijon prrnill jiminijon japp det måste du göra eftersom du rör på dig.. *ser fundersam ut* Jo.. det är nog sant. är du säker på att du lever då? Ja, det är klart jag lever. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon det finns en säng där*peka* Ou, vilken fin. razz näe den är min för det är en hästens den är din..*peka på en bäddsoffa xd * neutral vad den är väl okey?annars kan du ta hästens neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:34 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp det måste du göra eftersom du rör på dig.. *ser fundersam ut* Jo.. det är nog sant. är du säker på att du lever då? Ja, det är klart jag lever. 3nodding så bra då 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:36 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon japp det måste du göra eftersom du rör på dig.. *ser fundersam ut* Jo.. det är nog sant. är du säker på att du lever då? Ja, det är klart jag lever. 3nodding så bra då 3nodding jovars. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:39 am
jiminijon vad den är väl okey?annars kan du ta hästens neutral Annars tycker jag om att sova på mattor... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:41 am
GrimCupid jiminijon vad den är väl okey?annars kan du ta hästens neutral Annars tycker jag om att sova på mattor... whee *slänga en flygande matta till*jag hade inga vanliga kvar confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:43 am
jiminijon GrimCupid jiminijon vad den är väl okey?annars kan du ta hästens neutral Annars tycker jag om att sova på mattor... whee *slänga en flygande matta till*jag hade inga vanliga kvar confused Hmm...? *sätter sig försiktigt på den* .__.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|