|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:49 am
Yannah Nu ska jag gå och titta på film. Vi syns senare okej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:55 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp Jaja. Va har du gjort idag då?varit på stan och upptäckt att de inte finns pengar på mitt kort (de ska finnas 250) Okej. De va ju.... Kul sweatdrop jätte.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:57 am
tick tack.. tick tack.. Jens å Pop e inte hemma *saknar*.. Sussi å Hugo orkar inte gå ut å spela kubb just nu.. Drakbak kan inte snacka me mej just nu eftersom att hon sommarjobbar.. kan de bli värre!? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:58 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp Jaja. Va har du gjort idag då?varit på stan och upptäckt att de inte finns pengar på mitt kort (de ska finnas 250) Okej. De va ju.... Kul sweatdrop jätte.... sweatdrop Va ska du göra imorrn då? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:00 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp Jaja. Va har du gjort idag då?varit på stan och upptäckt att de inte finns pengar på mitt kort (de ska finnas 250) Okej. De va ju.... Kul sweatdrop jätte.... sweatdrop Va ska du göra imorrn då? sweatdrop vet inte.. måla på mina black orcs kanske
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:03 am
Jalkazar vet inte.. måla på mina black orcs kanske Okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:05 am
Trinity matrix Jalkazar vet inte.. måla på mina black orcs kanske Okej.hmmm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:06 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar vet inte.. måla på mina black orcs kanske Okej.hmmm ..vad? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:08 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar vet inte.. måla på mina black orcs kanske Okej.hmmm ..vad? sweatdrop hmm inget sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:09 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar vet inte.. måla på mina black orcs kanske Okej.hmmm ..vad? sweatdrop hmm inget sweatdrop Okej.. sweatdrop Men nu ska vi äntligen ut å spela kubb! Ses(nån gång..)!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:16 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar vet inte.. måla på mina black orcs kanske Okej.hmmm ..vad? sweatdrop hmm inget sweatdrop Okej.. sweatdrop Men nu ska vi äntligen ut å spela kubb! Ses(nån gång..)!okej... hejdå då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|