|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:24 am
jiminijon prrnill gör den? *blir rädd och hoppar upp på en hylla* ja den hoppa upppå en hylla! eek xd *ser sig omkring* vadå? det är ju bara jag hä.. Jaha.. Du menade mig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:25 am
prrnill jiminijon prrnill gör den? *blir rädd och hoppar upp på en hylla* ja den hoppa upppå en hylla! eek xd *ser sig omkring* vadå? det är ju bara jag hä.. Jaha.. Du menade mig! japp wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*peta in en pinne i munnen på* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
det finns en säng där*peka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:26 am
vill ni prata med mig hallå jiminijon och prrnill 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:26 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill gör den? *blir rädd och hoppar upp på en hylla* ja den hoppa upppå en hylla! eek xd *ser sig omkring* vadå? det är ju bara jag hä.. Jaha.. Du menade mig! japp wink xd Så.. jag lever, det är ju trevligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:27 am
prrnill *peta in en pinne i munnen på* xd *ouff* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:28 am
GrimCupid prrnill *peta in en pinne i munnen på* xd *ouff* eek eek *ta ut pinnen igen* Mwää! Slemmigt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill gör den? *blir rädd och hoppar upp på en hylla* ja den hoppa upppå en hylla! eek xd *ser sig omkring* vadå? det är ju bara jag hä.. Jaha.. Du menade mig! japp wink xd Så.. jag lever, det är ju trevligt. japp det måste du göra eftersom du rör på dig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon det finns en säng där*peka* Ou, vilken fin. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:29 am
jiminijon japp det måste du göra eftersom du rör på dig.. *ser fundersam ut* Jo.. det är nog sant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid jiminijon det finns en säng där*peka* Ou, vilken fin. razz näe den är min för det är en hästens den är din..*peka på en bäddsoffa xd *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:30 am
prrnill GrimCupid prrnill *peta in en pinne i munnen på* xd *ouff* eek eek *ta ut pinnen igen* Mwää! Slemmigt! gonk Euugh... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |