|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:44 am
prrnill GrimCupid prrnill xd *sjunger på eye to eye* Videon tuggade sönder den filmen idag. :/ Inte bra! neutral Du har den, va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:44 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *är sprallig och springer omkring och petar på folk* whee ey!*peta tbx på* xd *rufsa håret på* xd eek *rufsa tillbaka* *försöka fixa frisyren*bara för att du behöver skaka lite på huvet så det är borta gonk bara för att jag har superhår! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:45 am
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon m-men förlåt..*klappa på axeln* .. *Lite gladare* näe ryck upp dig nu sad .. Ryck? o_< sweatdrop ..*peta på**gömma sig* .. *Letar* *säga tyst för sig själv hon ska inte se mig hon ska inte se mig* *Hittar* domokun nej! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Necrofix GrimCupid Necrofix så fixa rosa du också 3nodding Kanske det. wink bra xd 3nodding whee Äsch, hittade ingen som passade. Blev lila istället. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill xd *sjunger på eye to eye* Videon tuggade sönder den filmen idag. :/ Inte bra! neutral Du har den, va? Tror det. Ooooh.. Lila hår! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:46 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *är sprallig och springer omkring och petar på folk* whee ey!*peta tbx på* xd *rufsa håret på* xd eek *rufsa tillbaka* *försöka fixa frisyren*bara för att du behöver skaka lite på huvet så det är borta gonk bara för att jag har superhår! xd japp det måste du ha domokun vill jag också ha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill xd *sjunger på eye to eye* Videon tuggade sönder den filmen idag. :/ Inte bra! neutral Du har den, va? Tror det. Ooooh.. Lila hår! xd Kan vi ju använda din supervideo. razz Och ja, allt för att matcha dig. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:47 am
jiminijon japp det måste du ha domokun vill jag också ha xd Du kan få mitt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:47 am
Necrofix nej man kan ju blanda fritt det låter lite.... läskigt ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:48 am
prrnill jiminijon japp det måste du ha domokun vill jag också ha xd Du kan få mitt. xp yey då slipper jag ha rufs ofta ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 6:49 am
Arachnaphobia Necrofix nej man kan ju blanda fritt det låter lite.... läskigt ._. jag vet muhahhaha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon m-men förlåt..*klappa på axeln* .. *Lite gladare* näe ryck upp dig nu sad .. Ryck? o_< sweatdrop ..*peta på**gömma sig* .. *Letar* *säga tyst för sig själv hon ska inte se mig hon ska inte se mig* *Hittar* domokun nej! gonk *Tar tofflorna* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon japp det måste du ha domokun vill jag också ha xd Du kan få mitt. xp yey då slipper jag ha rufs ofta ninja är det något fel på rufs då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|