Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 144 145 146 147 148 149 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Tue Nov 22, 2005 10:14 am

kiek
on my mind: Ik heb het gevoel alsof de guild een beetje stil word... of mis ik iets?
nee het is gewoon heel stil hier confused
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 11:31 am

On my mind: Mmm... een 9 voor ICT. ZO hoort het leven te zijn! *gaat lui achteruit liggen*

kittyocean
Captain

Shin Asuka

PostPosted: Tue Nov 22, 2005 11:33 am

kittyocean
On my mind: Mmm... een 9 voor ICT. ZO hoort het leven te zijn! *gaat lui achteruit liggen*

*pokes*

on my mind:...slapen =....=
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 11:38 am

Sorry XD Als het om ICT gaat, zeker bij die ene leraar, haal ik altijd hoge cijfers XD omdat ik gewoon iets uit niets weet te maken XD En het aanknopje van de pc weet te vinden. Dan zit je al ver boven het gemiddelde van mijn school XD

kittyocean
Captain

another_broken_angel

PostPosted: Tue Nov 22, 2005 11:43 am

Waar ik aan denk is dat ik zo huiswerk moet maken waar ik dus te lui voor ben, en wat mn mentrix heeft gezegt tegen mn moeder met dat mentorgesprekje.
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 12:42 pm

Ik ben de laatste paar dagen ZO snel moe... het is echt irritant! Prikkende ogen, hoofdpijn etc... Ik word er gek van! En 's middags slapen is niet slim, dan slaap ik 's nachts niet... crying Om 4 uur 's middags vallen mijn ogen al zowat dicht...

Uumie-chan

another_broken_angel

PostPosted: Tue Nov 22, 2005 12:53 pm

Uumie-chan
Ik ben de laatste paar dagen ZO snel moe... het is echt irritant! Prikkende ogen, hoofdpijn etc... Ik word er gek van! En 's middags slapen is niet slim, dan slaap ik 's nachts niet... crying Om 4 uur 's middags vallen mijn ogen al zowat dicht...

wink je hebt een mede lotgenoot razz volgensmij licht t draan dat je te weinig ijzer hebt ofzo.
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 9:41 pm

On my mind;

- Oehhh morgen en vrijdag lekker vrij
- Zin in kerst/zomer vakantie
- Over een maandje jarig
- Drukte
- Vriendjelief

The Forbidden Angel

nemesiss

Wealthy Genius

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 1:41 am

koffie........ * needs to wake up *
PostPosted: Wed Nov 23, 2005 6:33 am

Ik heb honger..
Das het enige waar ik aan denk..
Achter me bevind zich een zak chips..
Maar geen zin om me arm te bewegen momenteel..
Misschien later...

rolleyes

Rowanique

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 2:34 pm

another_broken_angel
Uumie-chan

wink je hebt een mede lotgenoot razz volgensmij licht t draan dat je te weinig ijzer hebt ofzo.

s**t, zal ik ook wel ijzer tekort hebben :S kon vandaag echt niet uit bed komen :S

Anyway, on my mind: die nieuwe Sailor Moon CD's die ik heb gedownloaded zijn cool =D En EINDELIJK een haarstijl voor een character van mijn kissdoll die er leuk uitziet =D W00t!!!
PostPosted: Thu Nov 24, 2005 6:30 am

DDR

zit te twijfelen of ik wel of niet naar silverstone ga ( in zwanenburg ) om op de extreme daar te spelen

nemesiss

Wealthy Genius

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Nov 24, 2005 9:08 am

nemesiss
DDR

zit te twijfelen of ik wel of niet naar silverstone ga ( in zwanenburg ) om op de extreme daar te spelen

Oewww zwanenburg, silverstone, dat is zoo dichtbij xd Waar woon je echt?
PostPosted: Thu Nov 24, 2005 9:09 am

Net geshopt smile
Nieuwe broek
3 nieuwe shirtjes
en een nieuw vest, yeeeey! 3nodding

The Forbidden Angel

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Nov 24, 2005 10:10 am

on my mind: Morgen vrij alles viel uit jippy!!!! mrgreen mrgreen mrgreen lekker heel erg veel slapen mrgreen ik helemaal happy!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 144 145 146 147 148 149 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games