|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:39 am
Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:42 am
Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:43 am
Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:44 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:45 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp Jaja. Va har du gjort idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:45 am
Nu ska jag gå och titta på film. Vi syns senare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:46 am
Yannah Nu ska jag gå och titta på film. Vi syns senare Okej. Ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:46 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp Jaja. Va har du gjort idag då?varit på stan och upptäckt att de inte finns pengar på mitt kort (de ska finnas 250)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:47 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp Jaja. Va har du gjort idag då?varit på stan och upptäckt att de inte finns pengar på mitt kort (de saknas 250 kr) så de va en kul upplevelse
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2004 10:48 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på Puuuunk(Ebba Grön just nu) och käkar godis. Ska snart ut å spela kubb me Hugo å Sussi. Sj? inget.. typ... har gäster förresten Okej. jepp Jaja. Va har du gjort idag då?varit på stan och upptäckt att de inte finns pengar på mitt kort (de ska finnas 250) Okej. De va ju.... Kul sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|