|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:04 am
GrimCupid Rrrrrrrammstein! *härma den galna människan i skivbutiken* Gah, jag kommer inte ha råd att åka på konserten om jag fortsätter shoppa såhär... sweatdrop det är ju inte bra confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:12 am
jiminijon GrimCupid Rrrrrrrammstein! *härma den galna människan i skivbutiken* Gah, jag kommer inte ha råd att åka på konserten om jag fortsätter shoppa såhär... sweatdrop det är ju inte bra confused Allt är så dyrt... >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:14 am
Massa folk som ska på Rammstein ju razz
*också*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:17 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid Rrrrrrrammstein! *härma den galna människan i skivbutiken* Gah, jag kommer inte ha råd att åka på konserten om jag fortsätter shoppa såhär... sweatdrop det är ju inte bra confused Allt är så dyrt... >_> mjo.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:17 am
Arachnaphobia Massa folk som ska på Rammstein ju razz *också* Har tyvärr inte skaffat biljetter än. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:19 am
GrimCupid Arachnaphobia Massa folk som ska på Rammstein ju razz *också* Har tyvärr inte skaffat biljetter än. gonk Ajdå. Då blir det dyrt /: *har ståplatsbiljetter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:19 am
Speciellt skivor. Onödigt dyrt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:20 am
GrimCupid Speciellt skivor. Onödigt dyrt. mjo men varför inte bränna då?O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:21 am
jiminijon GrimCupid Speciellt skivor. Onödigt dyrt. mjo men varför inte bränna då?O.oman vill ju ha original ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:22 am
jiminijon GrimCupid Speciellt skivor. Onödigt dyrt. mjo men varför inte bränna då?O.o För att det är som att ge sin idol en spark därbak?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:23 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid Speciellt skivor. Onödigt dyrt. mjo men varför inte bränna då?O.o För att det är som att ge sin idol en spark därbak? ´ mm det klart det tänkte jag inte på..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:24 am
Arachnaphobia Ajdå. Då blir det dyrt /: *har ståplatsbiljetter* Mjo, vet det. Ganska jobbigt när det började åska så datorn la ner när man skulle beställa... >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:26 am
jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid Speciellt skivor. Onödigt dyrt. mjo men varför inte bränna då?O.o För att det är som att ge sin idol en spark därbak? ´ mm det klart det tänkte jag inte på.. Enda gången jag brännt skivor är nog då jag vill ha många olika låtar tillsammans eller om skivan i fråga inte säljs i sverige. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:27 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid Speciellt skivor. Onödigt dyrt. mjo men varför inte bränna då?O.o För att det är som att ge sin idol en spark därbak? ´ mm det klart det tänkte jag inte på.. Enda gången jag brännt skivor är nog då jag vill ha många olika låtar tillsammans eller om skivan i fråga inte säljs i sverige. :/ dom flästa skivor jag ska ha finns inte i sverige:/ så jag bränner ofta.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:29 am
jiminijon dom flästa skivor jag ska ha finns inte i sverige:/ så jag bränner ofta.. sweatdrop O__o hokay..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|