|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:34 am
ey! delamed dig surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:36 am
jiminijon ey! delamed dig surprised Näjje! *tugga fort* domokun Oops... Nu är det både hallontårta och nudlar i mitt tangentbord. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:37 am
GrimCupid jiminijon ey! delamed dig surprised Näjje! *tugga fort* domokun Oops... Nu är det både hallontårta och nudlar i mitt tangentbord. :S gonk nam jag kan ta tårtan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:40 am
jiminijon GrimCupid jiminijon ey! delamed dig surprised Näjje! *tugga fort* domokun Oops... Nu är det både hallontårta och nudlar i mitt tangentbord. :S gonk nam jag kan ta tårtan wink Du kan ju alltid försöka få bort all grädde från knapparna. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:42 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon ey! delamed dig surprised Näjje! *tugga fort* domokun Oops... Nu är det både hallontårta och nudlar i mitt tangentbord. :S gonk nam jag kan ta tårtan wink Du kan ju alltid försöka få bort all grädde från knapparna. razz *slänga ner tangentbordet i vatten* heh grädden är borta men nu har du ett annat problem razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:43 am
jiminijon *slänga ner tangentbordet i vatten* heh grädden är borta men nu har du ett annat problem razz *stirrar på tangentbordet som har vattengymnastik* eek Inte bra...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:44 am
GrimCupid jiminijon *slänga ner tangentbordet i vatten* heh grädden är borta men nu har du ett annat problem razz *stirrar på tangentbordet som har vattengymnastik* eek Inte bra... *smyga bort från* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:45 am
jiminijon GrimCupid jiminijon *slänga ner tangentbordet i vatten* heh grädden är borta men nu har du ett annat problem razz *stirrar på tangentbordet som har vattengymnastik* eek Inte bra... *smyga bort från* eek Nu kan jag inte spela Bubble Bobble! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:45 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon *slänga ner tangentbordet i vatten* heh grädden är borta men nu har du ett annat problem razz *stirrar på tangentbordet som har vattengymnastik* eek Inte bra... *smyga bort från* eek Nu kan jag inte spela Bubble Bobble! gonk sry..*titta ner i backen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:48 am
GrimCupid Nu kan jag inte spela Bubble Bobble! gonk *låna ut ett gammalt tangentbord till* här har du biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:49 am
jiminijon sry..*titta ner i backen* Elaking... *snyftar* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:50 am
GrimCupid jiminijon sry..*titta ner i backen* Elaking... *snyftar* sad f-förlåt..*klappa på axeln*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:56 am
jiminijon GrimCupid jiminijon sry..*titta ner i backen* Elaking... *snyftar* sad f-förlåt..*klappa på axeln* *kikar på Ginza* Oh my, bara en vecka kvar till Reise Reise! eek *glömmer genast bort tangentbordet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 4:58 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon sry..*titta ner i backen* Elaking... *snyftar* sad f-förlåt..*klappa på axeln* *kikar på Ginza* Oh my, bara en vecka kvar till Reise Reise! eek *glömmer genast bort tangentbordet* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 5:01 am
Rrrrrrrammstein! *härma den galna människan i skivbutiken* Gah, jag kommer inte ha råd att åka på konserten om jag fortsätter shoppa såhär... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|