|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 12:03 am
GrimCupid Arachnaphobia hur länge har den legat där? ._. ...Sen igår kväll. >_>' Ehms... Jag skippar den nog. Blir du jätteledsen då? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 12:04 am
Arachnaphobia GrimCupid Arachnaphobia hur länge har den legat där? ._. ...Sen igår kväll. >_>' Ehms... Jag skippar den nog. Blir du jätteledsen då? ._. Närå.. Blir mer till mig då. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 12:06 am
GrimCupid Närå.. Blir mer till mig då. wink xd *äter en morot istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 12:09 am
Arachnaphobia GrimCupid Närå.. Blir mer till mig då. wink xd *äter en morot istället* razz Isch, tror inte att grädden mår bra mellan tangenterna. *petar på den* Oh well, måste försvinna iväg till Cementblocket. Måste vara där så jag inte kan vara med på friluftsdagen. :S Ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 12:16 am
GrimCupid Arachnaphobia GrimCupid Närå.. Blir mer till mig då. wink xd *äter en morot istället* razz Isch, tror inte att grädden mår bra mellan tangenterna. *petar på den* Oh well, måste försvinna iväg till Cementblocket. Måste vara där så jag inte kan vara med på friluftsdagen. :S Ses! hejdå *vinkas*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:20 am
*smyger iväg o spelar sims 2 bakom frysdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:22 am
Arachnaphobia *smyger iväg o spelar sims 2 bakom frysdisken* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:24 am
*hoppa upp på en hylla och gömma sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:27 am
prrnill *hoppa upp på en hylla och gömma sig* *peta* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:29 am
lingonsylt prrnill *hoppa upp på en hylla och gömma sig* *peta* blaugh *hoppa ner och peta tillbaka* *sätta sig i ett hörn och titta ner i golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:33 am
prrnill lingonsylt prrnill *hoppa upp på en hylla och gömma sig* *peta* blaugh *hoppa ner och peta tillbaka* *sätta sig i ett hörn och titta ner i golvet**sätter sig brevid och viftar på tårna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 1:33 am
lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill *hoppa upp på en hylla och gömma sig* *peta* blaugh *hoppa ner och peta tillbaka* *sätta sig i ett hörn och titta ner i golvet**sätter sig brevid och viftar på tårna* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|