|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 8:59 am
On my mind: ETEN o.o OMG het is alweer vrijdag en OMG school gaat zooooo hard!! ik hou he tniet meer bij ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 10:56 am
On my mind;
Stress, heb het nogal een beetje druk. Zo komen 2 vriendinnen, filmpjes kijken. Gaan rond 12 u. weg hoop ik, dan kan ik slapen tot 8 u. en dan om 9.00 naar de stad, kleren kopen tot 12 u. dan snel werken tot 17.00 en dan naar huis, eten, afwassen, leren, om om 20.00 weer naar me vriend te kunnen sweatdrop
DAN RUST biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 11:09 am
On my mind:
- vandaag koekjes gebakken voor het eerst in meer dan 10 jaar. Dat 60% wat....heel erg donker is, mag de pret niet drukken!! - Slecht geslapen en vroeg wakker worden....en dan niet meer kunnen slapen! Dat kon er nog wel bij....... - Morgen werk, afzwemmen beoordelen en dan de verjaardag van de vriend van mijn zus...kyaaah! - Ik mis nu de WITCH puzzel nog die in de Intertoys krant stond... mou, irri! Verder heb ik aardig wat! - Vandaag werd er peutervoeding uitgedeeld in het winkelcentrum. a. Wat een COOLE BEWAARKUIPJES! Ik heb er nu 4 =P b. EN PEUTERS MOETEN DAT ETEN?! Mijn hemel, zuur hoor XD Peuters hebben schijnbaar nog weinig ervaring met smaken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 7:06 am
on my mind ik heb het f**king druk met mijn site en daar bestaat eigenlijk ook heel mijn dag uit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 10:38 am
three doors down ^____________________________^ gewoon leuke liedjes XD
on my mind: Moet maar eens verder gaan met wiskunde.... naja meetkunde ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 4:20 am
op dit moment?
koffie! ben net wakker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 8:24 am
On my mind: Pfff, Kiss Doll Coding is soms echt een drama XD maar volgens mij werkt nu alles!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 10:22 am
ON MY MIND: -oke ik heb het nog steeds heel druk met mijn site ben nu op zoek naar mensen die willen helpen
-kben erg moe :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 12:31 pm
Denet naar de bioscoop geweest voor vriendin haar verjaardag, van te voren nog gewinkeld en vanochten (voor mijn doen) vroeg op en het was gisteravond ook al laat geworden... ik ben doodop, ik kan geeneens recht meer lezen, vanavond maar wat vroeger naar bed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 2:03 am
ik mis Noa vandaag heel erg.. sad als het kon zou ik nu naar der toen zijn als is het alleen maar om der even te zien zitten in een klaslokaal sweatdrop ik wil gewoon even tegen der zeggen dat ik van der hou.. ik mis het tegen der aan knuffen en dan het liefste zo dicht dat het lijkt alsof ik haar in me heb geduwt whee ik mis der glimlach van dat lieve snoetje... die op foto's vervelen snel... ik mis het met der haren spelen... ik mis het over haar mooie buikje heen wrijven.. ik mis de poke/kietel gevechten die we samen houden.. ik mis het gevoel alsof ik de wereld aankan als ik bij haar ben... ik mis de lieve kusjes die we elkaar geven... ik mis haar die nu niet op mijn schoot zit...
ik mis der gewoon heel erg vandaag sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 7:05 am
kiek three doors down ^____________________________^ gewoon leuke liedjes XD on my mind: Moet maar eens verder gaan met wiskunde.... naja meetkunde ._. Goeie smaak heb je kwa muziek xd cool rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 9:53 am
Mijn enkel/ voet doet nog steeds pijn O.o vreemd
En: STEPMANIA is leuk =D wheeeeee!
Oh ja, en Kiss Coding.....heerlijk ontspannend!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 11:44 am
number_17 ik mis Noa vandaag heel erg.. sad als het kon zou ik nu naar der toen zijn als is het alleen maar om der even te zien zitten in een klaslokaal sweatdrop ik wil gewoon even tegen der zeggen dat ik van der hou.. ik mis het tegen der aan knuffen en dan het liefste zo dicht dat het lijkt alsof ik haar in me heb geduwt whee ik mis der glimlach van dat lieve snoetje... die op foto's vervelen snel... ik mis het met der haren spelen... ik mis het over haar mooie buikje heen wrijven.. ik mis de poke/kietel gevechten die we samen houden.. ik mis het gevoel alsof ik de wereld aankan als ik bij haar ben... ik mis de lieve kusjes die we elkaar geven... ik mis haar die nu niet op mijn schoot zit...
ik mis der gewoon heel erg vandaag sad cry Mijn god.. wat klinkt dat zielig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 3:12 am
Darlaa number_17 ik mis Noa vandaag heel erg.. sad als het kon zou ik nu naar der toen zijn als is het alleen maar om der even te zien zitten in een klaslokaal sweatdrop ik wil gewoon even tegen der zeggen dat ik van der hou.. ik mis het tegen der aan knuffen en dan het liefste zo dicht dat het lijkt alsof ik haar in me heb geduwt whee ik mis der glimlach van dat lieve snoetje... die op foto's vervelen snel... ik mis het met der haren spelen... ik mis het over haar mooie buikje heen wrijven.. ik mis de poke/kietel gevechten die we samen houden.. ik mis het gevoel alsof ik de wereld aankan als ik bij haar ben... ik mis de lieve kusjes die we elkaar geven... ik mis haar die nu niet op mijn schoot zit...
ik mis der gewoon heel erg vandaag sad cry Mijn god.. wat klinkt dat zielig ik kan zielig doen he gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 9:03 am
on my mind: Ik heb het gevoel alsof de guild een beetje stil word... of mis ik iets?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|