|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:00 pm
*sätter sig mitt på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:01 pm
prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:02 pm
jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:03 pm
prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee eek *hoppa av*vad? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:04 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee eek *hoppa av*vad? eek blev lite smått förvånad bara. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:05 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee eek *hoppa av*vad? eek blev lite smått förvånad bara. sweatdrop aha okey..*smyga ner i knät*har du gjort idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:06 pm
*Hallooooooooooooooooooooo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:09 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee eek *hoppa av*vad? eek blev lite smått förvånad bara. sweatdrop aha okey..*smyga ner i knät*har du gjort idag då? jag har bara varit i skolan .__. du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:10 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee eek *hoppa av*vad? eek blev lite smått förvånad bara. sweatdrop aha okey..*smyga ner i knät*har du gjort idag då? jag har bara varit i skolan .__. du då? skolan och handlat..bara skolan?när slutar du? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:12 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sätter sig mitt på golvet* *smyga in i famnen på* xp whee eek *hoppa av*vad? eek blev lite smått förvånad bara. sweatdrop aha okey..*smyga ner i knät*har du gjort idag då? jag har bara varit i skolan .__. du då? skolan och handlat..bara skolan?när slutar du? eek halv 2 idag. sweatdrop Jag har iofs spelat gitarr med micke.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:14 pm
prrnill halv 2 idag. sweatdrop Jag har iofs spelat gitarr med micke. tidigt O.o okey *krama lite vänligt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:15 pm
jiminijon prrnill halv 2 idag. sweatdrop Jag har iofs spelat gitarr med micke. tidigt O.o okey *krama lite vänligt* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 12:17 pm