|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 9:57 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Brrrm, brrrm, brm! *leker bil medans jag springe in* ninja eek Brrrrrrmm!! *springer snabbare och snabbare* eek Out of the way! *råkar springa in i prrnill* Mwää! gonk *ramlar bakåt* Farlig bil.. sweatdrop Errh... sorry. sweatdrop *ställa sig upp* Gick det bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 9:57 am
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Brrrm, brrrm, brm! *leker bil medans jag springe in* ninja eek Brrrrrrmm!! *springer snabbare och snabbare* eek Out of the way! *råkar springa in i prrnill* Mwää! gonk *ramlar bakåt* Farlig bil.. sweatdrop Errh... sorry. sweatdrop *ställa sig upp* Gick det bra? Jodå, jag tror det..*reser sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:01 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Brrrm, brrrm, brm! *leker bil medans jag springe in* ninja eek Brrrrrrmm!! *springer snabbare och snabbare* eek Out of the way! *råkar springa in i prrnill* Mwää! gonk *ramlar bakåt* Farlig bil.. sweatdrop Errh... sorry. sweatdrop *ställa sig upp* Gick det bra? Jodå, jag tror det..*reser sig* Meeh, inga jag tror det. >:O Ja eller nej?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:04 am
*Kastar toarullar på* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:05 am
Petsy *Kastar toarullar på* domokun crying *snor din hatt* I GAT YA HAT! I GAT YA HAT! *studsa runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:06 am
Filthy Petsy *Kastar toarullar på* domokun crying *snor din hatt* I GAT YA HAT! I GAT YA HAT! *studsa runt* eek *Klipper av din svans* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:07 am
Petsy Filthy Petsy *Kastar toarullar på* domokun crying *snor din hatt* I GAT YA HAT! I GAT YA HAT! *studsa runt* eek *Klipper av din svans* evil *springer runt hela konsum med en blödande svans* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:10 am
Filthy Petsy Filthy Petsy *Kastar toarullar på* domokun crying *snor din hatt* I GAT YA HAT! I GAT YA HAT! *studsa runt* eek *Klipper av din svans* evil *springer runt hela konsum med en blödande svans* gonk *Skrattar elakt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:20 am
Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy *Kastar toarullar på* domokun crying *snor din hatt* I GAT YA HAT! I GAT YA HAT! *studsa runt* eek *Klipper av din svans* evil *springer runt hela konsum med en blödande svans* gonk *Skrattar elakt* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 10:49 am