|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 12:42 pm
Wieneke XD master new s.s.s.r. Wieneke XD master new s.s.s.r. Wieneke XD master new s.s.s.r. Wieneke XD master new s.s.s.r. Wieneke XD master new s.s.s.r. Elfinzu Leuke naam maar voor mij te lang razz het is een afkorting en de betekenis zeg ik niet jij ook niet wieneke weet ik het dan..? confused ik heb het jou wel ooit verteld ow nou ja ik weet het niet meer.. ik ben af en toe net een vergiet sweatdrop wat moet een vergiet nu met een vuur sweep *kijkt jalours naar wieneke's sweep* wat heb je er voor over..? xd ik heb nu 1013 g das zeker te weinig *kijkt kwijlend naar sweep "mijn lieveling mijn schat"* (ken je lord of the rings ??? xp hehe nee daar doe ik het niet voor xd *zwaait vreemd met zijn handen* ebn nu ben je opeens vergeten hoeveel die dingen waard zijn en als ik met mijn vingers knip verkoop je dat ding voor 1K *knipt met vinger* ja en jij denkt dat ik achtelijk ben het viel te proberen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 12:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 2:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 2:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 7:07 am
Nu is het middag dus ,Goedemiddag biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 7:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 7:44 am
OMG sommige oud ADPE topic leden zijn rijk wijst naar boven ^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 7:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 7:58 am
Omdat ze hele dure spullen hebben?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 8:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 8:02 am
De angel miniwings (of zo) en de chain wallet. die kun je echt niet meer zomaar met gold kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 8:06 am
ja mini angel wings rolleyes miljoenen wheee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 8:13 am
Trek ik het me te veel aan, of zou er een soort pest protocol in de Guild moeten komen? Zodat mensen zeker weten dat ze in de Guild veilig zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 8:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 8:16 am
kittyocean Trek ik het me te veel aan, of zou er een soort pest protocol in de Guild moeten komen? Zodat mensen zeker weten dat ze in de Guild veilig zijn? Dat is er toch al, de niet flamen of je wordt gebant regel? geld op heel Gaia, helaas kan je in het echte leven niet bannen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|