|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:55 am
mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 p3ingu!n smile han är snäll. han köpte mig som salv.. jättebortskämd razz jasså? hm....kanse ska bli slav! sweatdrop mm, inte alla som blir så bortskämda dock kanske.. hehe... men du ska väl inte klaga! du får ju massa guld av folk *påpeka* fick för övrigt min månster mask såld förut... bra det i alla fall! så nu har jag mer än 6k igen wink kanske det! sweatdrop men brev är inte gold! Uh, va? *fattar trögt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:56 am
Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter bättre att vi snackar här! biggrin ja blev så jobbigt när jag snackade med dig på mail och Valkyria på ica! sweatdrop oki då yupp! ja vad ska vi snaka vet inte.Hur mycket Gold har du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:57 am
mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter bättre att vi snackar här! biggrin ja blev så jobbigt när jag snackade med dig på mail och Valkyria på ica! sweatdrop oki då yupp! ja vad ska vi snaka vet inte.Hur mycket Gold har du? 20580Kr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:57 am
Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 p3ingu!n smile han är snäll. han köpte mig som salv.. jättebortskämd razz jasså? hm....kanse ska bli slav! sweatdrop mm, inte alla som blir så bortskämda dock kanske.. hehe... men du ska väl inte klaga! du får ju massa guld av folk *påpeka* fick för övrigt min månster mask såld förut... bra det i alla fall! så nu har jag mer än 6k igen wink kanske det! sweatdrop men brev är inte gold! Uh, va? *fattar trögt* *menar* också bortsjämnd men har inte några brev! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:58 am
Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter bättre att vi snackar här! biggrin ja blev så jobbigt när jag snackade med dig på mail och Valkyria på ica! sweatdrop oki då yupp! ja vad ska vi snaka vet inte.Hur mycket Gold har du? 20580Kr ****** vad mycket!!!!! eek eek eek har bara 3756! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:59 am
mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter bättre att vi snackar här! biggrin ja blev så jobbigt när jag snackade med dig på mail och Valkyria på ica! sweatdrop oki då yupp! ja vad ska vi snaka vet inte.Hur mycket Gold har du? 20580Kr ****** vad mycket!!!!! eek eek eek har bara 3756! xp det är omså mycke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:00 am
mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 p3ingu!n smile han är snäll. han köpte mig som salv.. jättebortskämd razz jasså? hm....kanse ska bli slav! sweatdrop mm, inte alla som blir så bortskämda dock kanske.. hehe... men du ska väl inte klaga! du får ju massa guld av folk *påpeka* fick för övrigt min månster mask såld förut... bra det i alla fall! så nu har jag mer än 6k igen wink kanske det! sweatdrop men brev är inte gold! Uh, va? *fattar trögt* *menar* också bortsjämnd men har inte några brev! sweatdrop Ok, men då får du väl skaffa dig det? eller? fast du får ju låna saker av din syster var det va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:02 am
Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter bättre att vi snackar här! biggrin ja blev så jobbigt när jag snackade med dig på mail och Valkyria på ica! sweatdrop oki då yupp! ja vad ska vi snaka vet inte.Hur mycket Gold har du? 20580Kr ****** vad mycket!!!!! eek eek eek har bara 3756! xp det är omså mycke Är det inte! stare för dina pengar skulle jag kunna köpa allt jag vill ha! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:03 am
mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter bättre att vi snackar här! biggrin ja blev så jobbigt när jag snackade med dig på mail och Valkyria på ica! sweatdrop oki då yupp! ja vad ska vi snaka vet inte.Hur mycket Gold har du? 20580Kr ****** vad mycket!!!!! eek eek eek har bara 3756! xp det är omså mycke Är det inte! stare för dina pengar skulle jag kunna köpa allt jag vill ha! sweatdrop hehe, nu kanske du tar i lite >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:03 am
hej då mymlans dotter Valkyria86
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:04 am
Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 p3ingu!n smile han är snäll. han köpte mig som salv.. jättebortskämd razz jasså? hm....kanse ska bli slav! sweatdrop mm, inte alla som blir så bortskämda dock kanske.. hehe... men du ska väl inte klaga! du får ju massa guld av folk *påpeka* fick för övrigt min månster mask såld förut... bra det i alla fall! så nu har jag mer än 6k igen wink kanske det! sweatdrop men brev är inte gold! Uh, va? *fattar trögt* *menar* också bortsjämnd men har inte några brev! sweatdrop Ok, men då får du väl skaffa dig det? eller? fast du får ju låna saker av din syster var det va? jo! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:05 am
Valkyria86 mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter bättre att vi snackar här! biggrin ja blev så jobbigt när jag snackade med dig på mail och Valkyria på ica! sweatdrop oki då yupp! ja vad ska vi snaka vet inte.Hur mycket Gold har du? 20580Kr ****** vad mycket!!!!! eek eek eek har bara 3756! xp det är omså mycke Är det inte! stare för dina pengar skulle jag kunna köpa allt jag vill ha! sweatdrop hehe, nu kanske du tar i lite >.< gör jag? varje sak kostar väl ungefär 600? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:06 am
då ska du väl kanske inte klaga så mycket? verkar ju få allting du vill ha i alla fall wink mm.. snart klar med mitt quest.. fösta delen av det i alla fall! hehe...känner mig skitduktig biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|