|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 4:36 am
jiminijon mymlans dotter eek *vänder sig om o gråter sakta* cry vad har jag gjort nu? gonk du går din väg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 4:36 am
mymlans dotter jiminijon mymlans dotter eek *vänder sig om o gråter sakta* cry vad har jag gjort nu? gonk du går din väg! förlåt...*smyga till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 4:39 am
jiminijon mymlans dotter jiminijon mymlans dotter eek *vänder sig om o gråter sakta* cry vad har jag gjort nu? gonk du går din väg! förlåt...*smyga till* smile varit änsam i flera timmar känns det som! ingen som vill prata! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 4:41 am
mymlans dotter jiminijon mymlans dotter jiminijon mymlans dotter eek *vänder sig om o gråter sakta* cry vad har jag gjort nu? gonk du går din väg! förlåt...*smyga till* smile varit änsam i flera timmar känns det som! ingen som vill prata! stare ok..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 4:42 am
jiminijon mymlans dotter jiminijon mymlans dotter jiminijon mymlans dotter eek *vänder sig om o gråter sakta* cry vad har jag gjort nu? gonk du går din väg! förlåt...*smyga till* smile varit änsam i flera timmar känns det som! ingen som vill prata! stare ok........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 4:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 4:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 5:08 am
*kommer in för första gången... blir chockad av hur stökigt det är eek *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 5:09 am
Croiz *kommer in för första gången... blir chockad av hur stökigt det är eek * jo vi lekte görrajömma! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 5:12 am
mymlans dotter Croiz *kommer in för första gången... blir chockad av hur stökigt det är eek * jo vi lekte görrajömma! xd .... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 5:22 am
går in i kunsuma med en kluba i handen bärga slika på kluban
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 5:25 am
Go går in i kunsuma med en kluba i handen bärga slika på kluban *Ser Go's kluba* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 5:28 am
Croiz Go går in i kunsuma med en kluba i handen bärga slika på kluban *Ser Go's kluba* eek var menar du vill du se den jag har ingen bil på den o du mena de
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 5:48 am