|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 23, 2005 12:20 pm
- Jag är sur på en person.. här visar man hur mycket man älskar en.. och vad är tacken? stare Bah.. Like he care.. - Jag har inte råd med dvd skivan med Wedding Peach avsnitt sweatdrop - Saknar den gamla goda tiden.. när det inte fanns personer som förstörde för en.. - Batterierna är slut till MP3:n
+ Jag fick min laptop idag whee heart Den är helt underbar + Skola.. Gud vad skönt, där är det ju folk som iaf pratar med en .___.;; + Tog ett jätte skönt bad whee + Såg White Chicks (Stavade jag rätt? o__O) xd Fy fan vad härlig den var! + Köpt ett fint smycke till min mobil whee + Jag ska ringa Jazz, måste ju träffa henne! Annars.. uh.. dör jag ._.;;; + Min drömprins domokun heart xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 23, 2005 12:55 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 23, 2005 11:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 6:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 7:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 11:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 11:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 10:36 pm
- Ingen Majia.. crying Majiiia~ .. Kommer inte klara mig.. - Fryser.. Vill inte till skolan.. - Behöver mer pengar innan fredag.. - Behöver mer guld på Gaia.. + Sostrate, hon är den enda som pratat med mig och försökt få mig att må bättre. Tack. whee + Trotts allt som hände, så ringde Majia igår. heart + Slutar inte lika sent som igår. + Tre dagar kvar. heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 12:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 2:43 pm
- Jävligt sur och ledsen.. sad - Ingen och vända mig till.. - Kom försent till matten och no:n - Erika.. snälla.. håll käften, ingen orkar höra dig.. - VARFÖR SKA LILLEBRORSAN GÅ UPP 5 PÅ MORGONEN OCH SÄTTA PÅ RADION?!!? stressed Blev så jävla sur att jag låste in honom! - Matte snor alla mina saker..
+ Binlal (Eller Binlald? Oi.. sorry, jag kan inte stava ditt namn >_<) Du är snäll och stöttar mig.. Najsig vän razz + Köpt Cardcaptors - The Movie och volym 15 av Ranma½ + Lite sovmorgon imorrn..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 3:22 pm
+ Simningen idag..leka!! + Retro Junk heart + Pe-pe-peahats! xd Leevers!!AAH*dör* + Underoos XDD OMG hahahah + Saber Rider :3 + LOL Japanskaläraren idag O_O; + Goda Omen :3
- Dagens prov - Programmeringen o_O; - Skämde ut mig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 4:23 pm
+ Wolf +/- Miradjii bad mig ringa honom när breven släpps.. om de gör det nu på morgonen XD.. fast jag börjar bli lite trött x_X +/- Skolan o_O;; Det går framåt men men.. - ^ neutral -J-cult..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 26, 2005 7:51 am
+ ... +/- det är onsdag... - orkar inte göra ngt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|