|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:51 am
GrimCupid Blixtra GrimCupid Satellit, satellit, Ooohoo, som en satellit... .__.' Hehehe razz Låtarna fastnar direkt... >_>; mjio. kanske det... brukar inte lyssna ¨på honom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:51 am
lingonsylt Valkyria86 hah, ingen fara.. bara mäkta uttråkad här... oj... okej... men. förlåt iaf ska inte du be om ursekt för.. inte ditt fela tt jag inte har något liv razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:52 am
Valkyria86 lingonsylt Valkyria86 hah, ingen fara.. bara mäkta uttråkad här... oj... okej... men. förlåt iaf ska inte du be om ursekt för.. inte ditt fela tt jag inte har något liv razz liv? question question sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:53 am
lingonsylt liv? question question sweatdrop äh, det var ingenting? razz har du för dig idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:54 am
Blixtra lingonsylt Blixtra *sätter sig brevid Lingonsylt* *gungar med blixten* blaugh Weeeeeeee!! xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
lingonsylt Blixtra lingonsylt Blixtra *sätter sig brevid Lingonsylt* *gungar med blixten* blaugh Weeeeeeee!! xd heart hihi!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra GrimCupid Blixtra GrimCupid Satellit, satellit, Ooohoo, som en satellit... .__.' Hehehe razz Låtarna fastnar direkt... >_>; mjio. kanske det... brukar inte lyssna ¨på honom! Inte jag heller.. Men det spelas i bakgrunden. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:55 am
Valkyria86 lingonsylt liv? question question sweatdrop äh, det var ingenting? razz har du för dig idag då? jag lyssnar mest på musik och snurrar runt på gaia och svarar folk på iseku eek vad gör en du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:56 am
lingonsylt Valkyria86 lingonsylt liv? question question sweatdrop äh, det var ingenting? razz har du för dig idag då? jag lyssnar mest på musik och snurrar runt på gaia och svarar folk på iseku eek vad gör en du? drygar på msn, bumpar lite fourm.. överv'ger att sätta mig och spela heroes of might and magic III istället..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:56 am
GrimCupid Blixtra GrimCupid Blixtra GrimCupid Satellit, satellit, Ooohoo, som en satellit... .__.' Hehehe razz Låtarna fastnar direkt... >_>; mjio. kanske det... brukar inte lyssna ¨på honom! Inte jag heller.. Men det spelas i bakgrunden. :S Hehe.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:57 am
Valkyria86 lingonsylt Valkyria86 lingonsylt liv? question question sweatdrop äh, det var ingenting? razz har du för dig idag då? jag lyssnar mest på musik och snurrar runt på gaia och svarar folk på iseku eek vad gör en du? drygar på msn, bumpar lite fourm.. överv'ger att sätta mig och spela heroes of might and magic III istället.. oj okej hehö whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 8:57 am
lingonsylt Valkyria86 lingonsylt Valkyria86 lingonsylt liv? question question sweatdrop äh, det var ingenting? razz har du för dig idag då? jag lyssnar mest på musik och snurrar runt på gaia och svarar folk på iseku eek vad gör en du? drygar på msn, bumpar lite fourm.. överv'ger att sätta mig och spela heroes of might and magic III istället.. oj okej hehö whee *lallar iväg och gör deT*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|