|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:18 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon allt bra med dig då efter som jag snubbla på dig? Jodå, det är bara bra. 3nodding så bra*klappa på huvet* 3nodding *ler mystiskt* eek *backar* här också ? eek *slår sig själv i huvudet* Det kommer sådär ibland.. *försöker dölja hornen* ok..*gå närmre*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra crying crying crying crying eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:19 am
Blixtra crying crying crying crying ? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon allt bra med dig då efter som jag snubbla på dig? Jodå, det är bara bra. 3nodding så bra*klappa på huvet* 3nodding *ler mystiskt* eek *backar* här också ? eek *slår sig själv i huvudet* Det kommer sådär ibland.. *försöker dölja hornen* ok..*gå närmre* *ser söt och oskyldig ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Blixtra crying crying crying crying eek sad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borde jag inte göra det? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:21 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon allt bra med dig då efter som jag snubbla på dig? Jodå, det är bara bra. 3nodding så bra*klappa på huvet* 3nodding *ler mystiskt* eek *backar* här också ? eek *slår sig själv i huvudet* Det kommer sådär ibland.. *försöker dölja hornen* ok..*gå närmre* *ser söt och oskyldig ut* aja jag ska gå sad *klappa huvet på* vi hörs..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:21 am
prrnill *sätter sig ned och kollar upp på* Jodå, det är ganska roligt. Jaha, okej. o_o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:22 am
prrnill GrimCupid prrnill Du vara säga grattis till din moder från mig. 3nodding Hon tackar. 3nodding 3nodding Hur går det med ritandet? Scannade just, men Ulead vägrar. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:23 am
Blixtra prrnill Blixtra crying crying crying crying eek sad sad Vad är det? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:24 am
prrnill Blixtra prrnill Blixtra crying crying crying crying eek sad sad Vad är det? sad Im utmobbed.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:25 am