|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:13 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth *klättra upp på en hylla och ligga på den för att kunna se på alla* *kastar ett pappersflygplan på* whee eek *blir skrämd och ramlar ner* Ouch... eek Förlåt. sweatdrop Meh, gör inget. sweatdrop *klättrar upp igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:13 am
Du vara säga grattis till din moder från mig. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:14 am
prrnill jiminijon allt bra med dig då efter som jag snubbla på dig? Jodå, det är bara bra. 3nodding så bra*klappa på huvet* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:14 am
jiminijon prrnill jiminijon allt bra med dig då efter som jag snubbla på dig? Jodå, det är bara bra. 3nodding så bra*klappa på huvet* 3nodding *ler mystiskt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:15 am
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth *klättra upp på en hylla och ligga på den för att kunna se på alla* *kastar ett pappersflygplan på* whee eek *blir skrämd och ramlar ner* Ouch... eek Förlåt. sweatdrop Meh, gör inget. sweatdrop *klättrar upp igen* *kastar igen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:15 am
prrnill Du vara säga grattis till din moder från mig. 3nodding Hon tackar. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:16 am
GrimCupid prrnill Du vara säga grattis till din moder från mig. 3nodding Hon tackar. 3nodding 3nodding Hur går det med ritandet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sweatdrop *känner sig mobbad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon allt bra med dig då efter som jag snubbla på dig? Jodå, det är bara bra. 3nodding så bra*klappa på huvet* 3nodding *ler mystiskt* eek *backar* här också ? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:17 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon allt bra med dig då efter som jag snubbla på dig? Jodå, det är bara bra. 3nodding så bra*klappa på huvet* 3nodding *ler mystiskt* eek *backar* här också ? eek *slår sig själv i huvudet* Det kommer sådär ibland.. *försöker dölja hornen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth *klättra upp på en hylla och ligga på den för att kunna se på alla* *kastar ett pappersflygplan på* whee eek *blir skrämd och ramlar ner* Ouch... eek Förlåt. sweatdrop Meh, gör inget. sweatdrop *klättrar upp igen* *kastar igen* whee *den studsar på min panna* o.O Gillar du att kasta pappersflygplan på mig eller något?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 7:18 am
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth *klättra upp på en hylla och ligga på den för att kunna se på alla* *kastar ett pappersflygplan på* whee eek *blir skrämd och ramlar ner* Ouch... eek Förlåt. sweatdrop Meh, gör inget. sweatdrop *klättrar upp igen* *kastar igen* whee *den studsar på min panna* o.O Gillar du att kasta pappersflygplan på mig eller något? *sätter sig ned och kollar upp på* Jodå, det är ganska roligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|