|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 12:51 pm
number_17 Adragonfly kiek Adragonfly kiek ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>?? doe hetzelfde als ik doe: zet overal een kruisje vraagteken of ik weet het niet neer, dan lijkt het of je iets hebt gedaan XD haha XD Maar dan heb ik zowiezo een 1 razz IK OOKlol naja, ik leer zowieso nooit... drom zit ik nu ook laag... lol mn school leven: groep 8: cito zij VWO 1e: ik zat op vwo/havo (door stomme trut van n judith... dat pokke mens haalde mn niveau nr beneden 2e: wmbo t/havo 3e(nu): vmbo...kader... (GEEN HUISWERK MEER!!) voel je jezelf nu trots? dat je eigelijk je leven aan het verpesten bent?
gewoon vraagje..niks persoonlijksik zou mezelf zwaar k*t voelen als ik dat indaad werkelijk deed! XD, maar dat doe ik NIET, want ik wil de grafische righting op, en dit is de ENIGE opleiding in mijn buurt die daar naartoe kan! XD, dus eigenlijk heeft het allemaal + punten!, want deze school heeft minder lesuren, zit dichterbij en heeft minder vakken!!, dus kortom.. alemaal goooooeeed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 12:54 am
Adragonfly ik zou mezelf zwaar k*t voelen als ik dat indaad werkelijk deed! XD, maar dat doe ik NIET, want ik wil de grafische righting op, en dit is de ENIGE opleiding in mijn buurt die daar naartoe kan! XD, dus eigenlijk heeft het allemaal + punten!, want deze school heeft minder lesuren, zit dichterbij en heeft minder vakken!!, dus kortom.. alemaal goooooeeed grafische school heeft soms een zwaar toelatings examen.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 12:55 am
ik ben vandaag jarig!! razz vanaf vandaag ben ik officieel een ***** >.> daar gaan nog een hoop mensen lol om maken denk ik zo -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 2:15 am
number_17 Adragonfly ik zou mezelf zwaar k*t voelen als ik dat indaad werkelijk deed! XD, maar dat doe ik NIET, want ik wil de grafische righting op, en dit is de ENIGE opleiding in mijn buurt die daar naartoe kan! XD, dus eigenlijk heeft het allemaal + punten!, want deze school heeft minder lesuren, zit dichterbij en heeft minder vakken!!, dus kortom.. alemaal goooooeeed grafische school heeft soms een zwaar toelatings examen.. rolleyes Maar aangezien ze eigenlijk VWO aankan, moet ze toch slim genoeg zijn voor dat examen? En ach, laat haar toch gelukkig zijn, niet iedereen hoeft Gym te doen, zou ook zo saai worden. Enne: GEFELICITEERD!!!Ik ben ook een paar weken ***** geweest xp Ik vond het zelf ook wel lachen eigenlijk. On my mind:- Vanavond studentenavond - Bij Peter slapen, YAY! heart - Eindelijk weer tijd om te tekenen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 5:35 am
Uumie-chan number_17 Adragonfly ik zou mezelf zwaar k*t voelen als ik dat indaad werkelijk deed! XD, maar dat doe ik NIET, want ik wil de grafische righting op, en dit is de ENIGE opleiding in mijn buurt die daar naartoe kan! XD, dus eigenlijk heeft het allemaal + punten!, want deze school heeft minder lesuren, zit dichterbij en heeft minder vakken!!, dus kortom.. alemaal goooooeeed grafische school heeft soms een zwaar toelatings examen.. rolleyes Maar aangezien ze eigenlijk VWO aankan, moet ze toch slim genoeg zijn voor dat examen? En ach, laat haar toch gelukkig zijn, niet iedereen hoeft Gym te doen, zou ook zo saai worden. Enne: GEFELICITEERD!!!Ik ben ook een paar weken ***** geweest xp Ik vond het zelf ook wel lachen eigenlijk. On my mind:- Vanavond studentenavond - Bij Peter slapen, YAY! heart - Eindelijk weer tijd om te tekenen! HIJ pls... zeg nou gewoon HIJ, in de welcome thread heb ik ook al gezecht.. ik ben een jongen dus een.. HIJ ennuh.. kijk mrr naar mn siggy... HIJ maar toch bedankt lol, als ik moet, dan kan ik mn hersenen uit het lang-verloren-kluisje-aan-et-einde-van-die-donkere-gang pakken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 6:33 am
number_17 ik ben vandaag jarig!! razz vanaf vandaag ben ik officieel een ***** >.> daar gaan nog een hoop mensen lol om maken denk ik zo -_- CONGRATULATIONS ^___^oN my mind: Dit is mijn 3200e post en ik moet nu bio leren (leuk toch ... zo;n toetsweek)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 6:37 am
Adragonfly Uumie-chan number_17 Adragonfly ik zou mezelf zwaar k*t voelen als ik dat indaad werkelijk deed! XD, maar dat doe ik NIET, want ik wil de grafische righting op, en dit is de ENIGE opleiding in mijn buurt die daar naartoe kan! XD, dus eigenlijk heeft het allemaal + punten!, want deze school heeft minder lesuren, zit dichterbij en heeft minder vakken!!, dus kortom.. alemaal goooooeeed grafische school heeft soms een zwaar toelatings examen.. rolleyes Maar aangezien ze eigenlijk VWO aankan, moet ze toch slim genoeg zijn voor dat examen? En ach, laat haar toch gelukkig zijn, niet iedereen hoeft Gym te doen, zou ook zo saai worden. Enne: GEFELICITEERD!!!Ik ben ook een paar weken ***** geweest xp Ik vond het zelf ook wel lachen eigenlijk. On my mind:- Vanavond studentenavond - Bij Peter slapen, YAY! heart - Eindelijk weer tijd om te tekenen! HIJ pls... zeg nou gewoon HIJ, in de welcome thread heb ik ook al gezecht.. ik ben een jongen dus een.. HIJ ennuh.. kijk mrr naar mn siggy... HIJ maar toch bedankt lol, als ik moet, dan kan ik mn hersenen uit het lang-verloren-kluisje-aan-et-einde-van-die-donkere-gang pakken XD Je bent gekleed als een Zij dus dan zeggen we Zij en Haar tegen je ^__^ Grafische oplijding... wil ik misschien ook gaan doen, maar aangezien het veeer onder mijn niveau schijnt te zijn om naar het grafisch lyceum te gaan.. moet ik maar een andere opleiding kiezen razz Zoals een zelfde soort opleiding voor VWO maaar die is particulier en maar 1 jaar *en ontiegelijk duuuuur*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 6:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 6:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:00 am
Zakou Nenharma Adragonfly kiek Adragonfly Uumie-chan Maar aangezien ze eigenlijk VWO aankan, moet ze toch slim genoeg zijn voor dat examen? En ach, laat haar toch gelukkig zijn, niet iedereen hoeft Gym te doen, zou ook zo saai worden. Enne: GEFELICITEERD!!!Ik ben ook een paar weken ***** geweest xp Ik vond het zelf ook wel lachen eigenlijk. On my mind:- Vanavond studentenavond - Bij Peter slapen, YAY! heart - Eindelijk weer tijd om te tekenen! HIJ pls... zeg nou gewoon HIJ, in de welcome thread heb ik ook al gezecht.. ik ben een jongen dus een.. HIJ ennuh.. kijk mrr naar mn siggy... HIJ maar toch bedankt lol, als ik moet, dan kan ik mn hersenen uit het lang-verloren-kluisje-aan-et-einde-van-die-donkere-gang pakken XD Je bent gekleed als een Zij dus dan zeggen we Zij en Haar tegen je ^__^ Grafische oplijding... wil ik misschien ook gaan doen, maar aangezien het veeer onder mijn niveau schijnt te zijn om naar het grafisch lyceum te gaan.. moet ik maar een andere opleiding kiezen razz Zoals een zelfde soort opleiding voor VWO maaar die is particulier en maar 1 jaar *en ontiegelijk duuuuur* leuk joh �� ik bedoel IK BEN EEN gofferse HIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJ!!!!!!!!!!!!!! dus jeg gewoon je joh hij hem ect over/tegen mij �� SVP/AUBsheesh... jij koos die ava, leer er maar mee te leven 3nodding ik wel NU JIJ NOG, respecteer iemand's mening, ik mot me niet aanpassen, jij atm... want ik heb geen tonnen vol geld om mn stat te veranderen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:02 am
Adragonfly Zakou Nenharma Adragonfly kiek Adragonfly Uumie-chan Maar aangezien ze eigenlijk VWO aankan, moet ze toch slim genoeg zijn voor dat examen? En ach, laat haar toch gelukkig zijn, niet iedereen hoeft Gym te doen, zou ook zo saai worden. Enne: GEFELICITEERD!!!Ik ben ook een paar weken ***** geweest xp Ik vond het zelf ook wel lachen eigenlijk. On my mind:- Vanavond studentenavond - Bij Peter slapen, YAY! heart - Eindelijk weer tijd om te tekenen! HIJ pls... zeg nou gewoon HIJ, in de welcome thread heb ik ook al gezecht.. ik ben een jongen dus een.. HIJ ennuh.. kijk mrr naar mn siggy... HIJ maar toch bedankt lol, als ik moet, dan kan ik mn hersenen uit het lang-verloren-kluisje-aan-et-einde-van-die-donkere-gang pakken XD Je bent gekleed als een Zij dus dan zeggen we Zij en Haar tegen je ^__^ Grafische oplijding... wil ik misschien ook gaan doen, maar aangezien het veeer onder mijn niveau schijnt te zijn om naar het grafisch lyceum te gaan.. moet ik maar een andere opleiding kiezen razz Zoals een zelfde soort opleiding voor VWO maaar die is particulier en maar 1 jaar *en ontiegelijk duuuuur* leuk joh �� ik bedoel IK BEN EEN gofferse HIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJ!!!!!!!!!!!!!! dus jeg gewoon je joh hij hem ect over/tegen mij �� SVP/AUBsheesh... jij koos die ava, leer er maar mee te leven 3nodding ik wel NU JIJ NOG, respecteer iemand's mening, ik mot me niet aanpassen, jij atm... want ik heb geen tonnen vol geld om mn stat te veranderen maar waarom koos je een meisje?? (btw... dat snap ik ook nog wel hoor =P)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:04 am
Adragonfly Zakou Nenharma Adragonfly kiek Adragonfly Uumie-chan Maar aangezien ze eigenlijk VWO aankan, moet ze toch slim genoeg zijn voor dat examen? En ach, laat haar toch gelukkig zijn, niet iedereen hoeft Gym te doen, zou ook zo saai worden. Enne: GEFELICITEERD!!!Ik ben ook een paar weken ***** geweest xp Ik vond het zelf ook wel lachen eigenlijk. On my mind:- Vanavond studentenavond - Bij Peter slapen, YAY! heart - Eindelijk weer tijd om te tekenen! HIJ pls... zeg nou gewoon HIJ, in de welcome thread heb ik ook al gezecht.. ik ben een jongen dus een.. HIJ ennuh.. kijk mrr naar mn siggy... HIJ maar toch bedankt lol, als ik moet, dan kan ik mn hersenen uit het lang-verloren-kluisje-aan-et-einde-van-die-donkere-gang pakken XD Je bent gekleed als een Zij dus dan zeggen we Zij en Haar tegen je ^__^ Grafische oplijding... wil ik misschien ook gaan doen, maar aangezien het veeer onder mijn niveau schijnt te zijn om naar het grafisch lyceum te gaan.. moet ik maar een andere opleiding kiezen razz Zoals een zelfde soort opleiding voor VWO maaar die is particulier en maar 1 jaar *en ontiegelijk duuuuur* leuk joh �� ik bedoel IK BEN EEN gofferse HIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJHIJ!!!!!!!!!!!!!! dus jeg gewoon je joh hij hem ect over/tegen mij �� SVP/AUBsheesh... jij koos die ava, leer er maar mee te leven 3nodding ik wel NU JIJ NOG, respecteer iemand's mening, ik mot me niet aanpassen, jij atm... want ik heb geen tonnen vol geld om mn stat te veranderen kijk, ik respecteer jou mening... al kwam dat misschien iet over. bij deze sorry. maar dan hou jij op met zeuren over hij en zij. het komt erg irritant over als het steedsweer ziet staan. na een, misschien zelfs twee keer weten we het wel. en anders maak je en kamer in het hotel aan waar je het neerzet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:06 am
wat i s een kamer in t hotel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:08 am
Adragonfly wat i s een kamer in t hotel? Zie het subforum hotel smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:08 am
kiek Adragonfly wat i s een kamer in t hotel? Zie het subforum hotel smile okies kzal het wel effe checken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|