|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:46 am
Go prrnill *blir hjärntvättad av nic and the family* gonk hu.. hemsk låt.. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:46 am
Snacka om morgonpigga. *peka på Prrnill och Go* Jag kunde inte sova så därför gick jag upp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:47 am
Filthy Snacka om morgonpigga. *peka på Prrnill och Go* Jag kunde inte sova så därför gick jag upp. Samma här, min katt vägrar låta mig sova.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag är nog ännu mer morgonpigg. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Snacka om morgonpigga. *peka på Prrnill och Go* Jag kunde inte sova så därför gick jag upp. oj då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:49 am
prrnill Go prrnill *blir hjärntvättad av nic and the family* gonk hu.. hemsk låt.. >.<ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:50 am
Chibi Strawberry Jag är nog ännu mer morgonpigg. sweatdrop *peta på* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:52 am
Filthy Chibi Strawberry Jag är nog ännu mer morgonpigg. sweatdrop *peta på* whee <.< Du petade på mig. *Drar försiktigt i ditt hår* Ska gå och klä på mig nu. :\ Ska åka och handla. *Hoppar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:53 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Jag är nog ännu mer morgonpigg. sweatdrop *peta på* whee <.< Du petade på mig. *Drar försiktigt i ditt hår* Ska gå och klä på mig nu. :\ Ska åka och handla. *Hoppar iväg* Argh! Du försvinner alltid iväg. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 12:55 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Jag är nog ännu mer morgonpigg. sweatdrop *peta på* whee <.< Du petade på mig. *Drar försiktigt i ditt hår* Ska gå och klä på mig nu. :\ Ska åka och handla. *Hoppar iväg* Argh! Du försvinner alltid iväg. sweatdrop *Tittar in genom ett fönster* Inte mitt fel. Pappa sa "VI SKA ÅKA OM 15 MINUTER ANNA!!! KLÄ PÅ DIG!!!" :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 1:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 1:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 1:58 am
har du fått tbx grejerna då?O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 1:59 am
jiminijon har du fått tbx grejerna då?O.o Nej. men kanske jacked-up pants snart. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2004 2:00 am
Filthy jiminijon har du fått tbx grejerna då?O.o Nej. men kanske jacked-up pants snart. xp xp *putta på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|