Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 139 140 141 142 143 144 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Adragonfly

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 5:10 am

on my mind: damn de school uren lijken steeds langer te duren... EN MORGEN TOT 5 UUR SCHOOl!!! **loopt snikkend naar een hoekje en blijft daar lopen ijlen**
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 5:13 am

Adragonfly
on my mind: damn de school uren lijken steeds langer te duren... EN MORGEN TOT 5 UUR SCHOOl!!! **loopt snikkend naar een hoekje en blijft daar lopen ijlen**
join the club..
ik ben morgen jarig en heb ook tot 5 uur school >.>

nee daar word je vrolijk van xd

number_17

Adragonfly

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:03 am

number_17
Adragonfly
join the club..
ik ben morgen jarig en heb ook tot 5 uur school >.>

nee daar word je vrolijk van xd

ik heb nogaal regelmatig migraine, ne daar maak ik gebruik van.. ik zeg dat ik met gym (in deh ochtend) ik last krijg van get gestuiter van de ballen (soms ook echt zo) dan meld ik me ziek en.. E VOILA, rest van middag thuis ^^ (AKA spijbeleeehhh)
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:13 am

O_o de keuken in de fik!
Men ma had boter opgezet en was weer achter de pc gekropen, vorige keer stonden de eieren ook al droog te koken, maar nu staat echt hele huis vol rook eek keukenkasje zwart verbrand, we hebben nu echt een nieuw keukenblok nodig.
-_- en hier was ik bang dat de buren nog is onvoorzichtig met vuur zouden worden, want dat heb je niet in de hand sweatdrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Adragonfly

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:16 am

Darlaa
O_o de keuken in de fik!
Men ma had boter opgezet en was weer achter de pc gekropen, vorige keer stonden de eieren ook al droog te koken, maar nu staat echt hele huis vol rook eek keukenkasje zwart verbrand, we hebben nu echt een nieuw keukenblok nodig.
-_- en hier was ik bang dat de buren nog is onvoorzichtig met vuur zouden worden, want dat heb je niet in de hand sweatdrop

O.O
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:30 am

ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>??

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Adragonfly

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:31 am

kiek
ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>??

doe hetzelfde als ik doe: zet overal een kruisje vraagteken of ik weet het niet neer, dan lijkt het of je iets hebt gedaan XD
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:34 am

Adragonfly
kiek

doe hetzelfde als ik doe: zet overal een kruisje vraagteken of ik weet het niet neer, dan lijkt het of je iets hebt gedaan XD

haha XD Maar dan heb ik zowiezo een 1 razz

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Adragonfly

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:39 am

kiek
Adragonfly
kiek

IK OOK
lol naja, ik leer zowieso nooit... drom zit ik nu ook laag... lol mn school leven:

groep 8: cito zij VWO
1e: ik zat op vwo/havo (door stomme trut van n judith... dat pokke mens haalde mn niveau nr beneden
2e: wmbo t/havo
3e(nu): vmbo...kader... (GEEN HUISWERK MEER!!)
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:44 am

Adragonfly
Darlaa
O_o de keuken in de fik!

O.O

Ik heb een beetje een sims gevoel, daar staat het fornuis ook altijd in brand.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Adragonfly

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:45 am

Darlaa
Adragonfly
Darlaa
O_o de keuken in de fik!

O.O

Ik heb een beetje een sims gevoel, daar staat het fornuis ook altijd in brand.

bij jou met sims ja... ik koop gewoon geen ekeuken.. zoiets heet pizza bezorgerrrr (in mijn geval domino's XD) maaruhh... ik houd helas niet van pizza XD
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 9:45 am

Adragonfly
kiek
Adragonfly
kiek

IK OOK
lol naja, ik leer zowieso nooit... drom zit ik nu ook laag... lol mn school leven:

groep 8: cito zij VWO
1e: ik zat op vwo/havo (door stomme trut van n judith... dat pokke mens haalde mn niveau nr beneden
2e: wmbo t/havo
3e(nu): vmbo...kader... (GEEN HUISWERK MEER!!)
voel je jezelf nu trots?
dat je eigelijk je leven aan het verpesten bent?

gewoon vraagje..niks persoonlijks

number_17

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 9:53 am

on my mind.... waaaah moet nog zoveel doen.. drukdrukdruk
....
ow nu trainen, hehe eindelijk rust xp
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 10:43 am

on my mind:
ik heb het f**king druk met mijn site
ik vindt het echt lol dat jack de kerestman in de linklist heeft geboord XD
en ik wil sealeds ze zijn nu veel steduur

XDmaster3

number_17

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 12:03 pm

ik voel me vandaag *slecht woord invoegen*
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 139 140 141 142 143 144 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games