|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 5:10 am
on my mind: damn de school uren lijken steeds langer te duren... EN MORGEN TOT 5 UUR SCHOOl!!! **loopt snikkend naar een hoekje en blijft daar lopen ijlen**
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 5:13 am
Adragonfly on my mind: damn de school uren lijken steeds langer te duren... EN MORGEN TOT 5 UUR SCHOOl!!! * *loopt snikkend naar een hoekje en blijft daar lopen ijlen** join the club.. ik ben morgen jarig en heb ook tot 5 uur school >.>
nee daar word je vrolijk van xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:03 am
number_17 Adragonfly on my mind: damn de school uren lijken steeds langer te duren... EN MORGEN TOT 5 UUR SCHOOl!!! * *loopt snikkend naar een hoekje en blijft daar lopen ijlen** join the club.. ik ben morgen jarig en heb ook tot 5 uur school >.>
nee daar word je vrolijk van xd ik heb nogaal regelmatig migraine, ne daar maak ik gebruik van.. ik zeg dat ik met gym (in deh ochtend) ik last krijg van get gestuiter van de ballen (soms ook echt zo) dan meld ik me ziek en.. E VOILA, rest van middag thuis ^^ (AKA spijbeleeehhh)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:13 am
O_o de keuken in de fik! Men ma had boter opgezet en was weer achter de pc gekropen, vorige keer stonden de eieren ook al droog te koken, maar nu staat echt hele huis vol rook eek keukenkasje zwart verbrand, we hebben nu echt een nieuw keukenblok nodig. -_- en hier was ik bang dat de buren nog is onvoorzichtig met vuur zouden worden, want dat heb je niet in de hand sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:16 am
Darlaa O_o de keuken in de fik! Men ma had boter opgezet en was weer achter de pc gekropen, vorige keer stonden de eieren ook al droog te koken, maar nu staat echt hele huis vol rook eek keukenkasje zwart verbrand, we hebben nu echt een nieuw keukenblok nodig. -_- en hier was ik bang dat de buren nog is onvoorzichtig met vuur zouden worden, want dat heb je niet in de hand sweatdrop O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:30 am
ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:31 am
kiek ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>?? doe hetzelfde als ik doe: zet overal een kruisje vraagteken of ik weet het niet neer, dan lijkt het of je iets hebt gedaan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:34 am
Adragonfly kiek ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>?? doe hetzelfde als ik doe: zet overal een kruisje vraagteken of ik weet het niet neer, dan lijkt het of je iets hebt gedaan XD haha XD Maar dan heb ik zowiezo een 1 razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:39 am
kiek Adragonfly kiek ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>?? doe hetzelfde als ik doe: zet overal een kruisje vraagteken of ik weet het niet neer, dan lijkt het of je iets hebt gedaan XD haha XD Maar dan heb ik zowiezo een 1 razz IK OOKlol naja, ik leer zowieso nooit... drom zit ik nu ook laag... lol mn school leven: groep 8: cito zij VWO 1e: ik zat op vwo/havo (door stomme trut van n judith... dat pokke mens haalde mn niveau nr beneden 2e: wmbo t/havo 3e(nu): vmbo...kader... (GEEN HUISWERK MEER!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:44 am
Adragonfly Darlaa O_o de keuken in de fik! Men ma had boter opgezet en was weer achter de pc gekropen, vorige keer stonden de eieren ook al droog te koken, maar nu staat echt hele huis vol rook eek keukenkasje zwart verbrand, we hebben nu echt een nieuw keukenblok nodig. -_- en hier was ik bang dat de buren nog is onvoorzichtig met vuur zouden worden, want dat heb je niet in de hand sweatdrop O.O Ik heb een beetje een sims gevoel, daar staat het fornuis ook altijd in brand.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:45 am
Darlaa Adragonfly Darlaa O_o de keuken in de fik! Men ma had boter opgezet en was weer achter de pc gekropen, vorige keer stonden de eieren ook al droog te koken, maar nu staat echt hele huis vol rook eek keukenkasje zwart verbrand, we hebben nu echt een nieuw keukenblok nodig. -_- en hier was ik bang dat de buren nog is onvoorzichtig met vuur zouden worden, want dat heb je niet in de hand sweatdrop O.O Ik heb een beetje een sims gevoel, daar staat het fornuis ook altijd in brand. bij jou met sims ja... ik koop gewoon geen ekeuken.. zoiets heet pizza bezorgerrrr (in mijn geval domino's XD) maaruhh... ik houd helas niet van pizza XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 9:45 am
Adragonfly kiek Adragonfly kiek ON my mind: ik moet nu natuurkunde leren, iemand die het voor mij zou willen maken morgen>?? doe hetzelfde als ik doe: zet overal een kruisje vraagteken of ik weet het niet neer, dan lijkt het of je iets hebt gedaan XD haha XD Maar dan heb ik zowiezo een 1 razz IK OOKlol naja, ik leer zowieso nooit... drom zit ik nu ook laag... lol mn school leven: groep 8: cito zij VWO 1e: ik zat op vwo/havo (door stomme trut van n judith... dat pokke mens haalde mn niveau nr beneden 2e: wmbo t/havo 3e(nu): vmbo...kader... (GEEN HUISWERK MEER!!) voel je jezelf nu trots? dat je eigelijk je leven aan het verpesten bent?
gewoon vraagje..niks persoonlijks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 9:53 am
on my mind.... waaaah moet nog zoveel doen.. drukdrukdruk .... ow nu trainen, hehe eindelijk rust xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 10:43 am
on my mind: ik heb het f**king druk met mijn site ik vindt het echt lol dat jack de kerestman in de linklist heeft geboord XD en ik wil sealeds ze zijn nu veel steduur
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|