|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 3:14 pm
Valgarv Miradjii Snow Cherry Ih. o_o; Miradjii ser ut som en figur från ett tv spel. Eller någon film eller liknande. o____o Scaaary. Varför tycker alla jag är läskig? ): Jag bits inte...
Okej då, lite, men inte hårt. <_<Oh yeah,you bite alright ;D heart Grrrr... Voffmjao! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 3:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 3:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 3:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 5:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:21 am
fin fin bild Miradjii. X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:26 am
Molly, vad söt du var i fairy stuff. Morgan: Cool! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:30 am
Wau-chan fin fin bild Miradjii. X3 chibi_chan Molly, vad söt du var i fairy stuff. Morgan: Cool! xd Tack tack redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:40 am
Ar det gront fluff? Ser gront ut. |D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 5:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 5:26 am
Wau-chan Ar det gront fluff? Ser gront ut. |D Ja det �r neonggr�nt "fluff" <_<Shinobi_8745 snygg tr�ja f�rresten Miradjii, passar dig verkligen, h�rlig stil 3nodding bra bild f�r�vrigt med Tack, funderar p� att ha p� mig dem p� J Cult n�sta g�ng. Valgarv ville f�rga mitt h�r ljusgr�nt ocks� s� jag blir Miradjii IRL. ^^
EDIT: Tyckte bilden vart ganska kass, jättedålig kvalité. Försökte fixa den bättre i PS men det blev omärkbara skillnader.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 5:29 am
färga håret xd det skulle trolligen passa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 5:45 am
Miradjii Wau-chan Ar det gront fluff? Ser gront ut. |D Ja det �r neonggr�nt "fluff" <_<Shinobi_8745 snygg tr�ja f�rresten Miradjii, passar dig verkligen, h�rlig stil 3nodding bra bild f�r�vrigt med Tack, funderar p� att ha p� mig dem p� J Cult n�sta g�ng. Valgarv ville f�rga mitt h�r ljusgr�nt ocks� s� jag blir Miradjii IRL. ^^
EDIT: Tyckte bilden vart ganska kass, jättedålig kvalité. Försökte fixa den bättre i PS men det blev omärkbara skillnader.Hell yeah! domokun xd Miradjii,IRL..*Funderar*... ... ...*Dregla* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 10:29 am