|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:32 pm
Anniehh *Rullar in i en vägg* Aaaajj gonk Oj! surprised hur gick det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:37 pm
*tittar sorgset efter syltet när den går iväg* *torkar en tår och suckar djupt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:53 pm
Arachnaphobia *tittar sorgset efter syltet när den går iväg* *torkar en tår och suckar djupt* *peta försiktigt* är det för sent för en dans nu? redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:54 pm
Arachnaphobia Anniehh *Rullar in i en vägg* Aaaajj gonk Oj! surprised hur gick det? Det.. gick bra eek *fnittrar* Ok.. så där gör jag bara om det inte gick bra.. sweatdrop Så jag antar att det inte gick bra xd *fortsätter fnittra*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:57 pm
lingonsylt *peta försiktigt* är det för sent för en dans nu? redface Nejdå. redface *tar syltets händer i sina och börjar svänga runt sakta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:01 pm
Arachnaphobia lingonsylt *peta försiktigt* är det för sent för en dans nu? redface Nejdå. redface *tar syltets händer i sina och börjar svänga runt sakta* *kramar och följer efter i dansen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:04 pm
*kommer in*..hm..*försöker att komma upp på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:05 pm
lingonsylt *kramar och följer efter i dansen* *dansa hela natten lång och hoppas på att det inte kommer någon elak fe och stör*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:13 pm
Arachnaphobia lingonsylt *kramar och följer efter i dansen* *dansa hela natten lång och hoppas på att det inte kommer någon elak fe och stör* 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:16 pm
lingonsylt Arachnaphobia lingonsylt *kramar och följer efter i dansen* *dansa hela natten lång och hoppas på att det inte kommer någon elak fe och stör* 3nodding heart Winamp letade fram den perfekta låten att dansa till... Pink Floyd - Comfortably numb :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:22 pm
vad dött det var här då..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:25 pm
Arachnaphobia lingonsylt Arachnaphobia lingonsylt *kramar och följer efter i dansen* *dansa hela natten lång och hoppas på att det inte kommer någon elak fe och stör* 3nodding heart Winamp letade fram den perfekta låten att dansa till... Pink Floyd - Comfortably numb :p ooj. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:31 pm
lingonsylt Arachnaphobia lingonsylt Arachnaphobia lingonsylt *kramar och följer efter i dansen* *dansa hela natten lång och hoppas på att det inte kommer någon elak fe och stör* 3nodding heart Winamp letade fram den perfekta låten att dansa till... Pink Floyd - Comfortably numb :p ooj. heart Nu måste jag nog gå och lägga mig, det står ett monster nedanför trappen och ser argt ut. *kyssa syltet på handen och niga innan hon smyger iväg ut i natten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 2:34 pm
Arachnaphobia lingonsylt Arachnaphobia lingonsylt Arachnaphobia lingonsylt *kramar och följer efter i dansen* *dansa hela natten lång och hoppas på att det inte kommer någon elak fe och stör* 3nodding heart Winamp letade fram den perfekta låten att dansa till... Pink Floyd - Comfortably numb :p ooj. heart Nu måste jag nog gå och lägga mig, det står ett monster nedanför trappen och ser argt ut. *kyssa syltet på handen och niga innan hon smyger iväg ut i natten* *snyftar och vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|