|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 12:12 pm
Nu är jag tillbaks! Någon som vill leka med mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 12:30 pm
Arachnaphobia Nu är jag tillbaks! Någon som vill leka med mig? hej igen blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 12:33 pm
Hej hej, hemskt mycket hej. Vet du en läskig sak? På typ 2-3 dagar har jag fått en giftbox, en trunk och en pink link. Det är scary ._. *springer och gömmer sig bakom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 12:41 pm
Arachnaphobia Hej hej, hemskt mycket hej. Vet du en läskig sak? På typ 2-3 dagar har jag fått en giftbox, en trunk och en pink link. Det är scary ._. *springer och gömmer sig bakom* ooj. jag har aldrig fått något sånt sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 12:42 pm
lingonsylt ooj. jag har aldrig fått något sånt sad Jag tyckte alltid att jag int fick nåt, när jag såg giftboxen flyga omkring på skärmen fick jag typ panik :p Ska vi dansa? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 12:56 pm
Arachnaphobia lingonsylt ooj. jag har aldrig fått något sånt sad Jag tyckte alltid att jag int fick nåt, när jag såg giftboxen flyga omkring på skärmen fick jag typ panik :p Ska vi dansa? biggrin åh. jaaa-a *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:03 pm
*rattar in lugna rocklåtar på radion och niger framför herrn* får jag lov?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:05 pm
*kommer in*näe..vart la jag colan sist?*leta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:07 pm
Arachnaphobia *rattar in lugna rocklåtar på radion och niger framför herrn* får jag lov? ja redface fast jag är inte någon vidare bra dansare tror jag eek redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:07 pm
jiminijon *kommer in*näe..vart la jag colan sist?*leta* där borta i hörnet! *släpper sin danspartner och springer iväg för att hämta colan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:09 pm
Arachnaphobia jiminijon *kommer in*näe..vart la jag colan sist?*leta* där borta i hörnet! *släpper sin danspartner och springer iväg för att hämta colan* är det den då? eek O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:15 pm
Jupps det var det *kryper fram bakom en dammig hylla full med ostbollar och ler stort* Här har du biggrin *skuttar tillbaks till lingonsylten igen och ber så mycket om ursäkt för att han fått vänta* Men nu var jag visst... Helt täckt av damm sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:15 pm
*Rullar in i en vägg* Aaaajj gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:16 pm
Arachnaphobia Jupps det var det *kryper fram bakom en dammig hylla full med ostbollar och ler stort* Här har du biggrin *skuttar tillbaks till lingonsylten igen och ber så mycket om ursäkt för att han fått vänta* Men nu var jag visst... Helt täckt av damm sweatdrop uh..jag tar nog en nya*går och hemtar en ny*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|