|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 1:26 pm
Terishi Drobvirks Waah, du lever! D: Jag blev vett skrämd XD Tyckte väll de inte var likt dig att bara sticka så där o__o; Härligt att se dig igen i alla fall! smile ... .o. om det int var för helikopter resan skulle jag varit borta ifrån internett helt X'D fick lite glädje i mig att en lite låga av hopp kom tillbaka XD jag snackar konstigt.... >,<' Du har inte gått å slagit i huvudet va? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 1:38 pm
Drobvirks Terishi Drobvirks Waah, du lever! D: Jag blev vett skrämd XD Tyckte väll de inte var likt dig att bara sticka så där o__o; Härligt att se dig igen i alla fall! smile ... .o. om det int var för helikopter resan skulle jag varit borta ifrån internett helt X'D fick lite glädje i mig att en lite låga av hopp kom tillbaka XD jag snackar konstigt.... >,<' Du har inte gått å slagit i huvudet va? xd nuyyyy, minns inte ... @w@ där i mot har jag åkt helikopterX'D jätte lite X3 flög omkring i vårt lilla samhälle och sedan till stanX3 *stolt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 1:55 pm
Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Waah, du lever! D: Jag blev vett skrämd XD Tyckte väll de inte var likt dig att bara sticka så där o__o; Härligt att se dig igen i alla fall! smile ... .o. om det int var för helikopter resan skulle jag varit borta ifrån internett helt X'D fick lite glädje i mig att en lite låga av hopp kom tillbaka XD jag snackar konstigt.... >,<' Du har inte gått å slagit i huvudet va? xd nuyyyy, minns inte ... @w@ där i mot har jag åkt helikopterX'D jätte lite X3 flög omkring i vårt lilla samhälle och sedan till stanX3 *stolt* åh, va häftigt : D Du kunde ju åkt hem till mig när du ändå höll på XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 3:37 am
Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Waah, du lever! D: Jag blev vett skrämd XD Tyckte väll de inte var likt dig att bara sticka så där o__o; Härligt att se dig igen i alla fall! smile ... .o. om det int var för helikopter resan skulle jag varit borta ifrån internett helt X'D fick lite glädje i mig att en lite låga av hopp kom tillbaka XD jag snackar konstigt.... >,<' Du har inte gått å slagit i huvudet va? xd nuyyyy, minns inte ... @w@ där i mot har jag åkt helikopterX'D jätte lite X3 flög omkring i vårt lilla samhälle och sedan till stanX3 *stolt* åh, va häftigt : D Du kunde ju åkt hem till mig när du ändå höll på XD Jaa!!XD problemet var att jag bara fick åka i en kvart X'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 4:02 am
Drobvirks - Lite mysko bild men jag tycker om den! Dom färgglada färgerna passar väldigt bra ihop med dom mer mörkare. Jag ger dig 8 av 10 poäng ^^
Terishi - iiiik, ett monster! En sån där vill jag ha under sängen, men av någon underlig anledning så påminner spiralen om naruto XD Jag ger dig 7 av 10 poäng ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 5:07 am
Drobvirks - jag gillar din bild men jag vet inte riktigt vad det är som får mig att gilla den! det är svårt! men det är nog bl.a. ögonbrynert!! : D 8/10
Terishi - Jag älskar din bild!! Färgerna, stilen du har valt att måla den på och det lilla monstret! <3 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 7:44 am
Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Waah, du lever! D: Jag blev vett skrämd XD Tyckte väll de inte var likt dig att bara sticka så där o__o; Härligt att se dig igen i alla fall! smile ... .o. om det int var för helikopter resan skulle jag varit borta ifrån internett helt X'D fick lite glädje i mig att en lite låga av hopp kom tillbaka XD jag snackar konstigt.... >,<' Du har inte gått å slagit i huvudet va? xd nuyyyy, minns inte ... @w@ där i mot har jag åkt helikopterX'D jätte lite X3 flög omkring i vårt lilla samhälle och sedan till stanX3 *stolt* C: Lawlz, det har jag oxå åkt! det var kewlt :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:30 pm
Drobvirks - Jag är ju ingen höjdare på detta tema, så jag ger helt enkelt ut de som jag tycker sweatdrop 7/10
Terishi - jg gillar hur din ser ut, men ändå.. jag tycker den ser lite simpel ut sweatdrop som sagt ovan, ingen mästare på ämnet men du får 5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2007 2:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 3:24 pm
ja så kan man ju se bilder med.. >__<'
nåja..jag har lärt mig en sak under den här tävlingen 4laugh men det kan jag inte ta upp för er X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 3:54 pm
Haha, jag med faktist! Men aj vad jag har skadat mig det senaste O_o; hittade just ett blåmärke jag inte sätt innan.. XD
Jösses vad jag är bra på att byta samtals ämne cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 4:37 pm
Drobvirks Haha, jag med faktist! Men aj vad jag har skadat mig det senaste O_o; hittade just ett blåmärke jag inte sätt innan.. XD Jösses vad jag är bra på att byta samtals ämne cool .o.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 22, 2007 12:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 3:04 am
Varför står det inte på något lätt åtkomligt ställe vad temat är? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 3:40 am
Nanoi Varför står det inte på något lätt åtkomligt ställe vad temat är? domokun det gör det på första sidan tror ja :b
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|