|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:42 pm
Mag jij een dagje komen klussen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:44 pm
moed ik allen nog een dagjetijd hebben whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 1:17 pm
kittyocean 28-29-1-2 smile www.boekfestijn.nl smile ik zit wel met werk, maar gelukkig zijn vrijdag en zaterdag kort voor mij smile eve back to topic ... ik ben niet echt een fan van boeken .... sweatdrop heb er m'n hele leven nog maar 3-4 gelezen of zo stare is er dan niet meer te doen aangezien ik niet denk dat we onz de hele / of halve dag daar kunnen vermaken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 12:00 pm
QYDrop kittyocean 28-29-1-2 smile www.boekfestijn.nl smile ik zit wel met werk, maar gelukkig zijn vrijdag en zaterdag kort voor mij smile eve back to topic ... ik ben niet echt een fan van boeken .... sweatdrop heb er m'n hele leven nog maar 3-4 gelezen of zo stare is er dan niet meer te doen aangezien ik niet denk dat we onz de hele / of halve dag daar kunnen vermaken nee, ik kan er een uurtje of 4 wel rondneuzen... maar een hele dag....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 01, 2008 7:10 am
kittyocean QYDrop kittyocean 28-29-1-2 smile www.boekfestijn.nl smile ik zit wel met werk, maar gelukkig zijn vrijdag en zaterdag kort voor mij smile eve back to topic ... ik ben niet echt een fan van boeken .... sweatdrop heb er m'n hele leven nog maar 3-4 gelezen of zo stare is er dan niet meer te doen aangezien ik niet denk dat we onz de hele / of halve dag daar kunnen vermaken nee, ik kan er een uurtje of 4 wel rondneuzen... maar een hele dag.... Gaat de ADPE nog een keer meeten dan?? Zeg maar wanneer?? misschien avonturenpark Hellendoorn? ligt in het oosten van het land. dicht bij mijn huis! :p heheh ^^ xx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 12:33 pm
misschien met halloween XD dan is het heksendoorn XD en dan staat de WITCH daar vast ook weer!! (en dat is voor mij iets om heen te gaan - verder heb ik helemaal niets met hellendoorn XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 23, 2008 6:34 am
kittyocean misschien met halloween XD dan is het heksendoorn XD en dan staat de WITCH daar vast ook weer!! (en dat is voor mij iets om heen te gaan - verder heb ik helemaal niets met hellendoorn XD) Zijn er inmiddels nog plannen om een meeting te organiseren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 23, 2008 1:11 pm
SoundBlast kittyocean misschien met halloween XD dan is het heksendoorn XD en dan staat de WITCH daar vast ook weer!! (en dat is voor mij iets om heen te gaan - verder heb ik helemaal niets met hellendoorn XD) Zijn er inmiddels nog plannen om een meeting te organiseren? Helaas, er lijkt niet echt veel animo voor te zijn... en ik heb helaas geen tijd zoiets nu te organiseren... en de kans is groot dat ik het toch te koud vind XP (koukleum!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 23, 2008 2:36 pm
•♥• Koud wordt het toch wel waar je ook bent. Misschien een een mini meet als er ergens een leuk kerstmarktje is of zo?
"Ehum" ik loop half te dromen wou op google op kerstmarkt zoeken type ik het in de zoekbalk in en kreeg ook nog wat XD De country en kerst fair in Utrecht, weet jij wat dat is Kitt? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 24, 2008 10:26 am
nee,ken ik niet... Jammer dat OKP van Gaia getrapt is...die kon dat goed regelen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 27, 2008 12:10 pm
als je ooit nog naar eindhoven gaat, pm me maar ofzo, ik weet me met vrienden daar altijd goed te vermaken.
en is oranje korfbal pizza van gaia gekicked omg, er zijn weinig mensen over uit de oude tijd serieus, keek laatst terug naar oude posts enzo en pmde mensen waar ik vroeger veel mee kletste er heeft er maar eentje terug gepmd
achja hier zijn er nog wel mensen die ik ken gelukkig, en de ridders ken ik ook nog paar mensen van razz alhoewel ik toch opkijk dak er nog steeds niet uitgetrapt ben ik ben nou niet dat je zegt actief in guilds
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 7:28 am
In deze guild ben je altijd welkom =D Wij verplichten niemand iets... behalve dan de regels volgen XD Open Door Policy - that's us!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 6:26 am
een anime beurs?? ;D maar het is ook weer reptielen beurs tijd niet dat daar iemand heen gaat alleen ik ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 8:34 am
Mensen hebben zin in een meet! Gezellig!
Als zo'n beurs niet al te duur is zouden we zoiets kunnen gaan doen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 12:28 pm
Een anime con is te duur XP tenzij je chibi con neemt... maar dat is volgend jaar pas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|