|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 12:41 am
ik heb zo gelachen toen ik het laatste hoofdstuk had gelezen. paarden die praten viel nog wel eme, maar de reactie van de jongens.. onbetaalbaar blaugh verder super hoofdstukken!!! en ik ben zeker van plan om wat tekeningen te maken. waarschijnlijk zullen ze wat slecht uitvallen omdat ik de karakter niet door en door ken. en mijn mening is, dat je dan niet de essentie (oehh duur woord ^^' ) van het karakter op papier k**t zetten. maar ik zal mijn best doen =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 6:51 am
Kitt heeft al deze tekeningen al gezien, maar de rest van de mensen op dit forum waarschijnlijk niet. Als je naar http://artplanet.atspace.com/ gaat en dan op 'Forever Young' in de kantlijn klikt, kom je op de pagina met FY tekeningen, en de eerste paar pagina's van het stripverhaal waar we aan bezig zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 7:03 am
Moonplanet Kitt heeft al deze tekeningen al gezien, maar de rest van de mensen op dit forum waarschijnlijk niet. Als je naar http://artplanet.atspace.com/ gaat en dan op 'Forever Young' in de kantlijn klikt, kom je op de pagina met FY tekeningen, en de eerste paar pagina's van het stripverhaal waar we aan bezig zijn. k heb ze gezien whee zijn mooi smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 7:40 am
Moonplanet Kitt heeft al deze tekeningen al gezien, maar de rest van de mensen op dit forum waarschijnlijk niet. Als je naar http://artplanet.atspace.com/ gaat en dan op 'Forever Young' in de kantlijn klikt, kom je op de pagina met FY tekeningen, en de eerste paar pagina's van het stripverhaal waar we aan bezig zijn. ik had ze al gezien. ben nu echt verslaafd aan FY. ^^ volgens mij heb ik van zowat alle belangrijke personages de biografie. al klopt het volgens mij niet helemaal volgens mij ^^; maar met deze info kan ik wel betere tekeningen fabriceren wink ik zal ze hier posten als ze af zijn 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2005 11:12 am
Ik ben benieuwd naar je tekeningen ^^. Teken je ze zoals het plaatje in je signature...? (of heb jij die niet getekend?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 12:42 am
Moonplanet Ik ben benieuwd naar je tekeningen ^^. Teken je ze zoals het plaatje in je signature...? (of heb jij die niet getekend?) nee, die heb ik niet getekend... helaas. ik probeer een beetje kitty's stijl aan te houden, maar wel invloed van mijn eigen stijl. vooral de ogen zijn anders, omdat ik ze gewend ben zo te tekenen. ik heb er al een paar af en op twee ben ik echt trots. ik zal ze zo snel mogelijk inscannen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 9:40 am
Misschien probeer ik na de herkansingsweek ook wat FY fanart te maken, maakt de style wat uit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 10:19 am
Darlaa Misschien probeer ik na de herkansingsweek ook wat FY fanart te maken, maakt de style wat uit? denk het niet, het is en blijft fanart wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 1:20 pm
Waarom zou de stijl wat uitmaken ^^ ? Het is juist leuk als je het in je eigen stijl tekent ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:19 am
Moonplanet Waarom zou de stijl wat uitmaken ^^ ? Het is juist leuk als je het in je eigen stijl tekent ^^. Ah ja, ik dacht misschien houden sommige mensen er van hun characters op een bepaalde manier te zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 1:10 pm
Ik ben terug, maar niet officieel. Ik zal nog wat extra hoofdstukken plaatsen binnenkort ^_^ Blij dat jullie het leuk vinden! Ennuh; fanart en biografien van de characters zou super zijn! Dan zie ik de kijk van andere mensen er op =D
En mij maakt het echt niet uit hoe het er uit zien =D
WEEEE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 1:12 pm
kittyocean Ik ben terug, maar niet officieel. Ik zal nog wat extra hoofdstukken plaatsen binnenkort ^_^ Blij dat jullie het leuk vinden! Ennuh; fanart en biografien van de characters zou super zijn! Dan zie ik de kijk van andere mensen er op =D En mij maakt het echt niet uit hoe het er uit zien =D WEEEE! WELKOM TERUG!!!! *hangt snel balonnen en slingers op* biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 1:15 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Ik ben terug, maar niet officieel. Ik zal nog wat extra hoofdstukken plaatsen binnenkort ^_^ Blij dat jullie het leuk vinden! Ennuh; fanart en biografien van de characters zou super zijn! Dan zie ik de kijk van andere mensen er op =D En mij maakt het echt niet uit hoe het er uit zien =D WEEEE! WELKOM TERUG!!!! *hangt snel balonnen en slingers op* biggrin Bedankt!!! Ik hoop zondag 1 of 2 hoofdstukken te plaatsen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 11:54 pm
KYAH! Gaia was down crying Nieuwe eps komen asap!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 1:04 am
kittyocean KYAH! Gaia was down crying Nieuwe eps komen asap! yup...helemaal down...das altijd ZO jammer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|