|
|
:] |
:} |
|
55% |
[ 22 ] |
(: |
|
45% |
[ 18 ] |
|
Total Votes : 40 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 3:13 am
Ihanan lämmin auringonpaiste ja mukava tuulenvire. Tuuli on niin parasta säässä kuin säässä 3nodding Kesä! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 3:46 am
" Aurinko paistaa ja vettä sataa, taitaa tulla kesä "~ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 6:27 am
Aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta ja 25 astetta lämmintä. Kesä tuli juu. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 2:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 6:18 am
Kuuma tulee vasta kun mennään yli 40 astetta varjossa... Eihän se saunakaan ole lämmin ennenku se on yli sen... surprised
Itsehän en pysty valittamaan kuumuuttakaan enää, koska olisi se melkoisen typerää ensin valittaa kylmää ja sitten kun lämpenee ni enää ei kelpaakkaan... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 10:50 am
Muutama talvi sitten päätin etten enää koskaan valita Suomen kesälämpötiloista...
...mutta kun perkele, minä haluan että se mittari näyttää yli eikä alle sen +20! Ja minä haluan tuon mikroskooppisen pienen tihkusateen pois. Ulkona luulee ettei sada ollenkaan eikä kastu, mutta sisälle tullessa sitä huomaakin olevansa läpimärkä :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 12:52 am
Sataa sataa ropisee, pilipilipom... Tai siis eilen satoi, ja nyt on vaan pilvistä. =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 1:19 pm
Vaadin ikikesää!
Olisikohan se mahdollista laittaa eduskuntaan vetoomus lumen poistamiseen suomesta?? Jos sen vaikka naamiois ovelasti jonki sortin budjetti ehdotukseks... surprised
Eli kyllä, olen yksi niistä keitä nämä huomiset (ja pitkälti myös tämän hetkiset) lumipyryt vituttaa. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|