|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 5:40 am
Liftrasir Aeris89 he he hee menen katsomaan pokemon movie 7.. sweatdrop erittain lapsellista whee Mista sie sen? Mieki haluan! eek latasin sen ja kohta olen saanut kaikki domokun pokemon villitys xp haluutko lainaan?? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 5:42 am
[Thoughtless] Kuinka monta tuhatta niita Pokemon elokuvia on sitten oikein tehty? o.o minun tietaakseni 7.. domokun mutta 8 on kylla tulossa tassa lahiaikoina whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 11:52 am
Aeris89 Liftrasir Aeris89 he he hee menen katsomaan pokemon movie 7.. sweatdrop erittain lapsellista whee Mista sie sen? Mieki haluan! eek latasin sen ja kohta olen saanut kaikki domokun pokemon villitys xp haluutko lainaan?? biggrin Jep, tahdon. Ja tahdon myos animeni takaisin joskus piakkoin, pitaisi hieman taydentaa sita boksia parilla(tuhannella) CDlla..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 12:52 am
Liftrasir Aeris89 Liftrasir Aeris89 he he hee menen katsomaan pokemon movie 7.. sweatdrop erittain lapsellista whee Mista sie sen? Mieki haluan! eek latasin sen ja kohta olen saanut kaikki domokun pokemon villitys xp haluutko lainaan?? biggrin Jep, tahdon. Ja tahdon myos animeni takaisin joskus piakkoin, pitaisi hieman taydentaa sita boksia parilla(tuhannella) CDlla.. nyt katsoin 6 elokuvan,ja hyva oli xd pitaa polttaa ne pokemonit dvd niin sit suat whee joo,pitaapa hoputtaa sita rikkua etta saat ne sit takas 3nodding haluutko sie jotain muuta lainaan?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 8:44 am
Aeris89 haluutko sie jotain muuta lainaan?? sweatdrop Jos sinulla jotain kivaa on. Laita PM vaikka, mita loytyy. No jes. Kamikaze Kaitou Jeannen jaksot kaikki. Jesh... ampukaa minut stare Mutta... se noinclaudemikaolikaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 11:40 pm
Liftrasir Aeris89 haluutko sie jotain muuta lainaan?? sweatdrop Jos sinulla jotain kivaa on. Laita PM vaikka, mita loytyy. No jes. Kamikaze Kaitou Jeannen jaksot kaikki. Jesh... ampukaa minut stare Mutta... se noinclaudemikaolikaan... juu joo domokun jos jaksan blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:21 am
Jeannea pitais kait joskus kattoa ainakin jonkin verran...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:48 am
Eathlinn Jeannea pitais kait joskus kattoa ainakin jonkin verran... se on hyva se domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 11:41 pm
*sai vihdoin Sukisyoa kasiinsa* eek surprised rofl Ihanaihanaihanaihana!!!Olin myyty ensimmaisten minuuttien jalkeen.*lataa lisaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 9:02 am
Carmen LaVihta *sai vihdoin Sukisyoa kasiinsa* eek surprised rofl Ihanaihanaihanaihana!!!Olin myyty ensimmaisten minuuttien jalkeen.*lataa lisaa* nii meikakin haluu heart hihihii hieno kuva domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 1:13 pm
Aeris89 Carmen LaVihta *sai vihdoin Sukisyoa kasiinsa* eek surprised rofl Ihanaihanaihanaihana!!!Olin myyty ensimmaisten minuuttien jalkeen.*lataa lisaa* nii meikakin haluu heart hihihii hieno kuva domokun Jotain minka kyhasin vaikka olisi pitanyt kirjoittaa extremely tarkeaa raporttia...nojaa,katoinhan kaikki Sukisyon jaksotkin,joten mitas pieni piirtely lisaksi enaa haittaa... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 10:12 am
*jatkaa shonen-ain parissa* Katsoin Gravitation-animen kaikki jaksot vihdoin viimein.Miksei siina ollut mitaan K18-juttuja?! crying Mutta Shuichi oli kauhean sopo...huomasin,etta omistan samanlaiset hiukset leikkauksen puolesta...interesting. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 12:45 am
Carmen LaVihta *jatkaa shonen-ain parissa* Katsoin Gravitation-animen kaikki jaksot vihdoin viimein.Miksei siina ollut mitaan K18-juttuja?! crying Mutta Shuichi oli kauhean sopo...huomasin,etta omistan samanlaiset hiukset leikkauksen puolesta...interesting. confused niin se on cute heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 7:51 am
Anime-Shuichin rasittava puoli: "YUKIIIIII!!!! heart "
*tukkii korvansa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 10:40 am
Liftrasir Anime-Shuichin rasittava puoli: "YUKIIIIII!!!! heart " *tukkii korvansa* ...ah,niin. sweatdrop Tekisi kylla mieli tunkea sukka hanen suuhunsa silloin talloin. xp ...mutta huomasin etta Ryuichilla on sama aaninayttelija kuin InuYashalla! eek Suursuosikkini!! heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|