Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 11, 2005 9:36 am

lovely_little_angel
moet leren voor frans crying

frans..... vrolijk stare stare naja/// sommige mensen vinden het leuk ^_^'' Naja ik moet niet zeuren, ik moet duits en engels maken.... ohw en ook nog wiskunde en natuurkunde...
PostPosted: Wed May 11, 2005 9:46 am

kiek
lovely_little_angel

frans..... vrolijk stare stare naja/// sommige mensen vinden het leuk ^_^'' Naja ik moet niet zeuren, ik moet duits en engels maken.... ohw en ook nog wiskunde en natuurkunde...

gonk Ode aan de stage-week!

The Forbidden Angel

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 11, 2005 10:45 am

The Forbidden Angel
kiek
lovely_little_angel

wat voor stage doe je??
PostPosted: Wed May 11, 2005 10:56 am

kiek
lovely_little_angel

ik vind frans egt het stomste vak dat er is maar het kan ook zijn omdat ik er altijd lage cijfers op haal stare

Cassidy92

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 11, 2005 11:15 am

lovely_little_angel
kiek
lovely_little_angel

ik vind frans egt het stomste vak dat er is maar het kan ook zijn omdat ik er altijd lage cijfers op haal stare

ik vind het een stom en moeilijk vak.... maar dan vraag ik me toch af waarom ik meestal een 7 sta voor het taal vak dat ik het moeilijkst vindt terwijl duits en engels minder goede resultaten worden behaald bij mij sweatdrop
PostPosted: Wed May 11, 2005 11:31 am

kiek
The Forbidden Angel
kiek
lovely_little_angel

wat voor stage doe je??

Bij buurthuis. Vandaag hele dag met de na schoolse opvang mee gelopen. Die kinders waren er de hele dag nu aangezien het vakantie is. Wat word je daar moe van! Niet normaal!
We gingen met ze zwemmen, hele tijd kinderen op je nek rug, wille ze je verzuipe, daarna wille ze weer je touwtjes van je bikini los maken, dan willen ze je in de hondepoep laten lopen, en maar hangen. Word je cker wel moe van!

The Forbidden Angel

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 11, 2005 11:49 am

The Forbidden Angel
kiek
The Forbidden Angel
kiek
lovely_little_angel

wat voor stage doe je??

Bij buurthuis. Vandaag hele dag met de na schoolse opvang mee gelopen. Die kinders waren er de hele dag nu aangezien het vakantie is. Wat word je daar moe van! Niet normaal!
We gingen met ze zwemmen, hele tijd kinderen op je nek rug, wille ze je verzuipe, daarna wille ze weer je touwtjes van je bikini los maken, dan willen ze je in de hondepoep laten lopen, en maar hangen. Word je cker wel moe van!

ohw zo herkenbaar... Maargoed, daarvoor zijn het kinderen, niet ^_^''
PostPosted: Wed May 11, 2005 11:50 am

kiek
The Forbidden Angel
kiek
The Forbidden Angel
kiek
lovely_little_angel

wat voor stage doe je??

ohw zo herkenbaar... Maargoed, daarvoor zijn het kinderen, niet ^_^''

haha daar zit wat in wink Water in me oor lol surprised

The Forbidden Angel

ButtonFly

PostPosted: Wed May 11, 2005 12:00 pm

On my mind: Heb morgen een proefwerk over 6 paragrafen van geschiedenis, een so van aardrijkskunde, moet wiskunde nog maken (Loop echt super achter) en nog Nederlands maken crying , help mij...
PostPosted: Wed May 11, 2005 12:14 pm

ButtonFly
On my mind: Heb morgen een proefwerk over 6 paragrafen van geschiedenis, een so van aardrijkskunde, moet wiskunde nog maken (Loop echt super achter) en nog Nederlands maken crying , help mij...

ik wil wel helpen... (kep ook precies zo'n situatie ghad.... ) maar hoe??

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Cassidy92

PostPosted: Wed May 11, 2005 12:14 pm

zo moeilijk is nederlands tog niet???
PostPosted: Wed May 11, 2005 12:29 pm

Succes allemaal! Ik was een ramp in Nederlands! Spelling heb ik nooit goed onderwezen gekregen en teksten ben ik een drama in. Wat hou je dan nog over om een goed cijfer te krijgen XD

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 11, 2005 12:32 pm

kittyocean
Succes allemaal! Ik was een ramp in Nederlands! Spelling heb ik nooit goed onderwezen gekregen en teksten ben ik een drama in. Wat hou je dan nog over om een goed cijfer te krijgen XD

motifatie? Leren wat je leren kan?
Ik ben er ook een ramp in hoor.
PostPosted: Wed May 11, 2005 11:30 pm

kiek
kittyocean

motifatie? Leren wat je leren kan?
Ik ben er ook een ramp in hoor.

Lol de motivatie is bij mij ver te zoeke, huiswerk maak ik niet, leerdingen en werkstukken doe ik altijd op het laatste moment nog ff. Wat te spijbelen valt zonder gepakt te worden spijbel ik. (Mede doordat die les, waar je zo makkelijk bij kan spijbelen, zoo'n onzin is.)

The Forbidden Angel

Uumie-chan

PostPosted: Thu May 12, 2005 12:21 am

Vanavond is het eindexamengala biggrin Wat mij nu bezighoudt is hoe snel een jaar voorbij kan gaan, en dat ik alles en (bijna) iedereen in de school toch wel zal missen, ondanks mezelf xd Ik ben zo'n zacht ei...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games