|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:34 am
Pikku-Timppa [Thoughtless] Pikku-Timppa minen ole koskaan n�hny unta miss� mie her��n, mutta olen kyll� her�nny kerran ja luullu sit� uneks... confused kunnes sitte huomasin ett� en voikkaan lent��, niin totesin ett� t�m� ei ole unta Mahtoi olla raaka pudotus todellisuuteen. xD Itseasiassa ei se nyt NIIN kova pudotus ollut... en minä sentään katolle kiivennyt ja hypännyt sieltä... hyppäsin vain ilmaan... ...ja laskeuduin äksönmänin päälle >.< Aksonman raukka sai elinikaiset traumat? |:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:23 am
[Thoughtless] Liftrasir Oli kerrankin hieno selitys sille miksi matikankirja oli kotona. Ainoa vaan, ettei opettaja uskonut. Itse olisin kylla uskonut. |: Mutta selititkos tuon opettajalle? Kerroin hienosta unestani, mutta sita ennen kaksi muuta oli juuri keksinyt myos selityksia matikankirjattomuudelleen joten minua ei enaa edes yrittanyt uskoa confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:48 am
Liftrasir [Thoughtless] Liftrasir Oli kerrankin hieno selitys sille miksi matikankirja oli kotona. Ainoa vaan, ettei opettaja uskonut. Itse olisin kylla uskonut. |: Mutta selititkos tuon opettajalle? Kerroin hienosta unestani, mutta sita ennen kaksi muuta oli juuri keksinyt myos selityksia matikankirjattomuudelleen joten minua ei enaa edes yrittanyt uskoa confused Julmaa. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 11:24 am
vahan aikaa sitte nain unta etta olin vanki ja kahlehdittuna johonki jatkaan. Sitte me paettiin yhdessa poliisisetia Taimitarhan(kesatyopaikkani)yhteisvessoihin/ pukuhuoneisiin (oikeassa elamassa miehilla/naisilla eri pukuhuoneet) joissa oli kummalliset vessanpontot kapeissa sailytyslokeroissa penkkejen takana.
sitte se uni heittayty aavikolle jossa oli minun lisaksi opettaja ja 2 oppilasta ja meidan tehtava oli opetella kaivamaan hiirille oikea pesakolo sinne dyyniin. Mie sitte kaivoin pikkukolon josta kasvo joteski aika iso kivinen(tyrmaa muistuttava) huone. Siella oli vanhat polyiset kirjankannet joiden sisalla oli kalenteri johon oli merkitty kuinka monta laatikkoa joku on harvonut!?!
AAAAaaaarrrgh!!!!!en kertaakaan nahny unta kesatoista kun olin siella mutta ny ku ne tyot loppu nii mie oon alkanu uneksimaan siita gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 11:34 am
miraakkeli_88 vahan aikaa sitte nain unta etta olin vanki ja kahlehdittuna johonki jatkaan. Sitte me paettiin yhdessa poliisisetia Taimitarhan(kesatyopaikkani)yhteisvessoihin/ pukuhuoneisiin (oikeassa elamassa miehilla/naisilla eri pukuhuoneet) joissa oli kummalliset vessanpontot kapeissa sailytyslokeroissa penkkejen takana. sitte se uni heittayty aavikolle jossa oli minun lisaksi opettaja ja 2 oppilasta ja meidan tehtava oli opetella kaivamaan hiirille oikea pesakolo sinne dyyniin. Mie sitte kaivoin pikkukolon josta kasvo joteski aika iso kivinen(tyrmaa muistuttava) huone. Siella oli vanhat polyiset kirjankannet joiden sisalla oli kalenteri johon oli merkitty kuinka monta laatikkoa joku on harvonut!?! AAAAaaaarrrgh!!!!!en kertaakaan nahny unta kesatoista kun olin siella mutta ny ku ne tyot loppu nii mie oon alkanu uneksimaan siita gonk xp Sulla on jo ikava sinne takaisin. blaugh gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:40 pm
Carmen LaVihta miraakkeli_88 vahan aikaa sitte nain unta etta olin vanki ja kahlehdittuna johonki jatkaan. Sitte me paettiin yhdessa poliisisetia Taimitarhan(kesatyopaikkani)yhteisvessoihin/ pukuhuoneisiin (oikeassa elamassa miehilla/naisilla eri pukuhuoneet) joissa oli kummalliset vessanpontot kapeissa sailytyslokeroissa penkkejen takana. sitte se uni heittayty aavikolle jossa oli minun lisaksi opettaja ja 2 oppilasta ja meidan tehtava oli opetella kaivamaan hiirille oikea pesakolo sinne dyyniin. Mie sitte kaivoin pikkukolon josta kasvo joteski aika iso kivinen(tyrmaa muistuttava) huone. Siella oli vanhat polyiset kirjankannet joiden sisalla oli kalenteri johon oli merkitty kuinka monta laatikkoa joku on harvonut!?! AAAAaaaarrrgh!!!!!en kertaakaan nahny unta kesatoista kun olin siella mutta ny ku ne tyot loppu nii mie oon alkanu uneksimaan siita gonk xp Sulla on jo ikava sinne takaisin. blaugh gonk Niin vissiin..tiedan kylla etta sinakin ikavoit sinne joten... stare halajat paasta harvomaan niin ihania (ah!) monsterilaatikoita.. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:46 pm
miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 vahan aikaa sitte nain unta etta olin vanki ja kahlehdittuna johonki jatkaan. Sitte me paettiin yhdessa poliisisetia Taimitarhan(kesatyopaikkani)yhteisvessoihin/ pukuhuoneisiin (oikeassa elamassa miehilla/naisilla eri pukuhuoneet) joissa oli kummalliset vessanpontot kapeissa sailytyslokeroissa penkkejen takana. sitte se uni heittayty aavikolle jossa oli minun lisaksi opettaja ja 2 oppilasta ja meidan tehtava oli opetella kaivamaan hiirille oikea pesakolo sinne dyyniin. Mie sitte kaivoin pikkukolon josta kasvo joteski aika iso kivinen(tyrmaa muistuttava) huone. Siella oli vanhat polyiset kirjankannet joiden sisalla oli kalenteri johon oli merkitty kuinka monta laatikkoa joku on harvonut!?! AAAAaaaarrrgh!!!!!en kertaakaan nahny unta kesatoista kun olin siella mutta ny ku ne tyot loppu nii mie oon alkanu uneksimaan siita gonk xp Sulla on jo ikava sinne takaisin. blaugh gonk Niin vissiin..tiedan kylla etta sinakin ikavoit sinne joten... stare halajat paasta harvomaan niin ihania (ah!) monsterilaatikoita.. cool stare EN-KOSKAAN...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:06 pm
Carmen LaVihta miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 vahan aikaa sitte nain unta etta olin vanki ja kahlehdittuna johonki jatkaan. Sitte me paettiin yhdessa poliisisetia Taimitarhan(kesatyopaikkani)yhteisvessoihin/ pukuhuoneisiin (oikeassa elamassa miehilla/naisilla eri pukuhuoneet) joissa oli kummalliset vessanpontot kapeissa sailytyslokeroissa penkkejen takana. sitte se uni heittayty aavikolle jossa oli minun lisaksi opettaja ja 2 oppilasta ja meidan tehtava oli opetella kaivamaan hiirille oikea pesakolo sinne dyyniin. Mie sitte kaivoin pikkukolon josta kasvo joteski aika iso kivinen(tyrmaa muistuttava) huone. Siella oli vanhat polyiset kirjankannet joiden sisalla oli kalenteri johon oli merkitty kuinka monta laatikkoa joku on harvonut!?! AAAAaaaarrrgh!!!!!en kertaakaan nahny unta kesatoista kun olin siella mutta ny ku ne tyot loppu nii mie oon alkanu uneksimaan siita gonk xp Sulla on jo ikava sinne takaisin. blaugh gonk Niin vissiin..tiedan kylla etta sinakin ikavoit sinne joten... stare halajat paasta harvomaan niin ihania (ah!) monsterilaatikoita.. cool stare EN-KOSKAAN... voi kyllapas!!!!! 3nodding kynsinauhat pilalla ja sormet haavoilla,multaa kynsien alla ja mustelmia jaloissa!!!!eikohan jokainen tytto sellaista toivo! blaugh ala ees yrita vaittaa vastaan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:09 pm
miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 vahan aikaa sitte nain unta etta olin vanki ja kahlehdittuna johonki jatkaan. Sitte me paettiin yhdessa poliisisetia Taimitarhan(kesatyopaikkani)yhteisvessoihin/ pukuhuoneisiin (oikeassa elamassa miehilla/naisilla eri pukuhuoneet) joissa oli kummalliset vessanpontot kapeissa sailytyslokeroissa penkkejen takana. sitte se uni heittayty aavikolle jossa oli minun lisaksi opettaja ja 2 oppilasta ja meidan tehtava oli opetella kaivamaan hiirille oikea pesakolo sinne dyyniin. Mie sitte kaivoin pikkukolon josta kasvo joteski aika iso kivinen(tyrmaa muistuttava) huone. Siella oli vanhat polyiset kirjankannet joiden sisalla oli kalenteri johon oli merkitty kuinka monta laatikkoa joku on harvonut!?! AAAAaaaarrrgh!!!!!en kertaakaan nahny unta kesatoista kun olin siella mutta ny ku ne tyot loppu nii mie oon alkanu uneksimaan siita gonk xp Sulla on jo ikava sinne takaisin. blaugh gonk Niin vissiin..tiedan kylla etta sinakin ikavoit sinne joten... stare halajat paasta harvomaan niin ihania (ah!) monsterilaatikoita.. cool stare EN-KOSKAAN... voi kyllapas!!!!! 3nodding kynsinauhat pilalla ja sormet haavoilla,multaa kynsien alla ja mustelmia jaloissa!!!!eikohan jokainen tytto sellaista toivo! blaugh ala ees yrita vaittaa vastaan!! evil En taida valttamatta halua uraa,johon liittyy mullassa moyriminen...ainoa hyva asia koko asiassa on se etta saa kivan pehmeat katoset...nykyisessa tyossa se ei ole mahdollista...melkeinpa painvastoin... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:10 pm
Tiesitteko etta kun valvoo todella pitkaan niin saa aikaan tosi syvallisia keskusteluja kuusien kanssa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:14 pm
Liftrasir Tiesitteko etta kun valvoo todella pitkaan niin saa aikaan tosi syvallisia keskusteluja kuusien kanssa. Joo,aikaisemmista kesatoista tuttu ilmio.Kasvihuonemyrkyista huumaantuneena pienet mannyt ja kuuset alkoivat tuntua soveliaalta puheseuralta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:15 pm
Liftrasir Tiesitteko etta kun valvoo todella pitkaan niin saa aikaan tosi syvallisia keskusteluja kuusien kanssa. etta mita?!? O.o olet kayny sitten juttelemassa kuusien kanssa?!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:17 pm
Carmen LaVihta miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 Carmen LaVihta miraakkeli_88 vahan aikaa sitte nain unta etta olin vanki ja kahlehdittuna johonki jatkaan. Sitte me paettiin yhdessa poliisisetia Taimitarhan(kesatyopaikkani)yhteisvessoihin/ pukuhuoneisiin (oikeassa elamassa miehilla/naisilla eri pukuhuoneet) joissa oli kummalliset vessanpontot kapeissa sailytyslokeroissa penkkejen takana. sitte se uni heittayty aavikolle jossa oli minun lisaksi opettaja ja 2 oppilasta ja meidan tehtava oli opetella kaivamaan hiirille oikea pesakolo sinne dyyniin. Mie sitte kaivoin pikkukolon josta kasvo joteski aika iso kivinen(tyrmaa muistuttava) huone. Siella oli vanhat polyiset kirjankannet joiden sisalla oli kalenteri johon oli merkitty kuinka monta laatikkoa joku on harvonut!?! AAAAaaaarrrgh!!!!!en kertaakaan nahny unta kesatoista kun olin siella mutta ny ku ne tyot loppu nii mie oon alkanu uneksimaan siita gonk xp Sulla on jo ikava sinne takaisin. blaugh gonk Niin vissiin..tiedan kylla etta sinakin ikavoit sinne joten... stare halajat paasta harvomaan niin ihania (ah!) monsterilaatikoita.. cool stare EN-KOSKAAN... voi kyllapas!!!!! 3nodding kynsinauhat pilalla ja sormet haavoilla,multaa kynsien alla ja mustelmia jaloissa!!!!eikohan jokainen tytto sellaista toivo! blaugh ala ees yrita vaittaa vastaan!! evil En taida valttamatta halua uraa,johon liittyy mullassa moyriminen...ainoa hyva asia koko asiassa on se etta saa kivan pehmeat katoset...nykyisessa tyossa se ei ole mahdollista...melkeinpa painvastoin... stare mulla on menossa viela se karkeat kadet vaihe... stare harmittaa ku ei saanu istuttaa yhtaan taimia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:19 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:22 pm
miraakkeli_88 Liftrasir Tiesitteko etta kun valvoo todella pitkaan niin saa aikaan tosi syvallisia keskusteluja kuusien kanssa. etta mita?!? O.o olet kayny sitten juttelemassa kuusien kanssa?!? Itseasiassa harrastan sita ilman valvomistakin. Me such a treehuggah talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|