miraakkeli_88
....joo..kait se niin on mutta kaikki ei tykkaa etta kissa kay pelaamassa pajatsoa linnunpontolla...
sweatdrop lintuparat.. meilla oli katti aikaa sitte...ja se tappo suorastaan parven pikkulintuja...
sitte se kerran laksi eika koskaan palannut..the end.
Auuu. Kissoissa tosiaan se "paha" puoli etta niilla on taipumus nirhia lintuja (no, minkas luonnolleen voivat, tekeehan ihmisetkin niin eivatka edes syo niita). Onneksi naapureilla ei nayta olevan ponttoja pihassa eika kisu ainakaan nayta kiipeilevan meidan ponttoihin.
Aidin tyokaverin kissa oli tasan vuoden kateissa. Oli vaan ilmestynyt kotiovelle kuin ei mitaan olisi tapahtunut.
Mutta meille on tullut melkein toinen kissa. Naapurin poikakissa taitaa tykkailla meidan neidista
eek Neiti on onneksi leikattu, ettei siina mitaan... kiva vaan kun sillakin on kaveri
mrgreen Ja mitas muuta meilla on... siili. Ja tuolla jonkin matkan paassa kauriita, pitaisi joskus lahtea niitakin bongailemaan. Jalkia olen nahnyt mutta itse otuksia en luonnossa kertaakaan
ninja Ja minun huoneeseeni tunkee kimalaisia. Koko huoneen tutkinut mutta en mistaan loyda rakoa mista ne sinne tulisi. Mutta sankyni ylapuolelta katosta kuuluu porinaa... inha nousta aikaseen aamulla paastelemaan viitta kimalaista ulos ikkunasta
stare Buzzzzzzz... no, parempi kimalaiset. Yleensa riesanani on yyberaggressiivisia helvatun isoja ampiaisia (en sitten tieda oisko perati herhilaisia... ehkei kuitenkaan), jos ne tanavuonna jattais huoneeni rauhaan.