|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 12:15 am
mieschien moeten we wel een voorstel doen bij de gaiacomunati om b.v. een town voor de gild self te hebben dan kun je leker met de helle gild en luitsees babellen ..... we zouden ook b.v. self games op gaan zoeken en die in een forum plaatsen waar door je je minder snel verveeld om dat je alijt een speletje k**t doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 12:36 am
Een town plekje voor onszelf? I wish! Maar dat zal er met de Guild huizen wel komen......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 3:01 am
@ kittyocean: Dus online mag dat allemaal, maar zodra je een kadootje van iemand krijgt kan het opeens niet meer? O.o' Ik vind zowiezo dat je geen misbruik van andermans gevoelens mag maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 5:52 am
Oranjekorfbalpizza! @ kittyocean: Dus online mag dat allemaal, maar zodra je een kadootje van iemand krijgt kan het opeens niet meer? O.o' Ik vind zowiezo dat je geen misbruik van andermans gevoelens mag maken. nouja je trapt er toch echt zelf in.. hoezo dom neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 6:06 am
Oranjekorfbalpizza! @ kittyocean: Dus online mag dat allemaal, maar zodra je een kadootje van iemand krijgt kan het opeens niet meer? O.o' Ik vind zowiezo dat je geen misbruik van andermans gevoelens mag maken. Nee dat bedoel ik niet. Met gevoelens spelen mag niet. Wat ik meer bedoel is: tja, je weet nooit wie er aan de andere kant zit, dus moet je gewoon geen relatie e.d online doen. Is mijn mening hoor =S Het gaat vaker mis dan goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 6:12 am
number_17 Oranjekorfbalpizza! @ kittyocean: Dus online mag dat allemaal, maar zodra je een kadootje van iemand krijgt kan het opeens niet meer? O.o' Ik vind zowiezo dat je geen misbruik van andermans gevoelens mag maken. nouja je trapt er toch echt zelf in.. hoezo dom neutral Volgens mij trap je er eerder in dan je denkt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 9:15 am
Oranjekorfbalpizza! number_17 Oranjekorfbalpizza! @ kittyocean: Dus online mag dat allemaal, maar zodra je een kadootje van iemand krijgt kan het opeens niet meer? O.o' Ik vind zowiezo dat je geen misbruik van andermans gevoelens mag maken. nouja je trapt er toch echt zelf in.. hoezo dom neutral Volgens mij trap je er eerder in dan je denkt xD Het vraagt heel veel van de ander om het vol te houden; je mag geen fouten maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 9:39 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! number_17 Oranjekorfbalpizza! @ kittyocean: Dus online mag dat allemaal, maar zodra je een kadootje van iemand krijgt kan het opeens niet meer? O.o' Ik vind zowiezo dat je geen misbruik van andermans gevoelens mag maken. nouja je trapt er toch echt zelf in.. hoezo dom neutral Volgens mij trap je er eerder in dan je denkt xD Het vraagt heel veel van de ander om het vol te houden; je mag geen fouten maken. Dat ook, maar ik denk dat je het eerder niet volhoud om te blijven liegen.... Iig, dat zou ik dan niet kunnen ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 1:59 pm
Ik ook niet smile Je gaat fouten maken ^_^
Zullen we, als je nog verder wilt discusseren, het voortzetten in de Chatterbox om deze weer over Guild Suggesties te laten gaan? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 12:34 pm
Goed idee ^^ Suggestie: Pyama party =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 12:47 pm
Leuk idee! En mag van mij best in de Guild, en ik kan een prijsje ter beschikking stellen voor de winnaar... items en gold! (maar niet de ultime prijs van QYDrop; die vind ik wat te duur voor een avatar contest XD - ten minste, als jullie dat nog steeds willen - event forum)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 2:02 pm
jay ^_^ laten we dit verder bespreken in de event topic
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:29 am
we moeten iets hebben waar iedereen aan mee kan doen en wat voor iedereen leuk is en ... een mooie prijs natuurlijk mrgreen een soort van party is lastig om dat je daar moeilijk een prijs aan k**t verbinden. een contest is ene optie maar dan moed je wel oppasen dat mensen neit gaan zegen dat jurie corupt of omgekocht is ik weet niet hoeveel prijsen we tot onze beschriking hebben maar als er meer dere mensen iets krijgen zou leuker zijn , al is het een klijn geld bedrag.
mijn surgestie is dus een soort event met een bepaalde contest ... leek me een leuke combinatie xp
( een beetje reclame zou geen kwaat kunnen dus als de mensen het in hun signature zeten zien andere nederlanders het mieschien ook aude of nieuwe leden ... en heb je meteen een soort reclame actie op stang )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:32 am
We zijn al druk bezig met het organiseren van een event met prijzen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 2:27 pm
Hoi ik was denet in de molenpolderguild, (dat is een nieuwe nederlandse guild) en die had een linklist naar alle Ned, guild en topics wat dachten jullie er van? laten wij ook is sociaal gaan doen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|