|
|
|
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 12:29 pm
tröttsamt men kul var de. hoppas jag inte kom med på någon bild. många trevliga personer har jag träffat. å många kawaii cosplayare var de där.. svartklädda chi my favorite på delad förstaplats med Mana. arg över att jag blev stoppad av regeringen (puckat päron) när jag skulle börja med kostymen menmen. jag får cosplaya på nästa uppcon lr nått annat konvent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 3:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 4:41 am
Oloololololllo. Om någon har bilder, så skicka till mig, eller lägg ut dom någonstans. Jag måste ju bara ha bild på manboobs snubben. xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 6:24 am
Filthy Oloololololllo. Om någon har bilder, så skicka till mig, eller lägg ut dom någonstans. Jag måste ju bara ha bild på manboobs snubben. xDDD Jag ska skicka mina bilder till dig..xD men det är typ...ett fåtal random bilder på folk, sedan på cosplayarna ;3 sedan..så orkade jag aldrig ta upp kameran XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 12:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 2:27 am
jag tycker att uppcon: 05 var b䴴re 䮠04.. .-.; s姠faktiskt lite Anime den h䲠g宧en. <.<; de visade bra J-rock. :3 blev lite arg n䲠de st䮤e av Beautifools fest innan ens halva hade g崴. >.< men man tr䦦ade m宧a m䮮iskor. ^__^
-.-'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 2:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 4:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 8:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 9:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 9:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 10:36 am
Vargus Ookami wee uppcon.. mycket b�ttre i �r �n de 2 f�reg�ende.. mycket mer folk som ajg pratat med iaf >.> och m�ngder med mer kramar.. vilket �r det absolut b�sta ninja mjau.. N�n som s�g gackt-konserten f�rresten...? heart heart heart Såg aldrig Gackt..<.<; Jag tror jag gav dig en kram...eller..kanske inte..det var rätt många där vid kramplatsen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 2:10 pm
Jag vill ha bilder >_<
SHINOBI DEMANDS MORE BILDER!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 4:17 am
Sostrate Du kan f� mina bilder :3 *l�gga till p� msn* Mrwar xD whee! Sos *krama* whee men lägga upp bilderna på gaia också? o: folk gillar bilder >.< ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 4:19 am
Vargus Ookami wee uppcon.. mycket b�ttre i �r �n de 2 f�reg�ende.. mycket mer folk som ajg pratat med iaf >.> och m�ngder med mer kramar.. vilket �r det absolut b�sta ninja mjau.. N�n som s�g gackt-konserten f�rresten...? heart heart heart jag vet att jag kramade dig. ninja jag kramade nästan alla, de jag kunde alla fall. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|