|
|
| Zou jij naar een meeting willen? |
| Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
| Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
| Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
| Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 6:30 am
als jullie meet geregeld is...zouk dan ook mee mogen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 6:42 am
Kumadude als jullie meet geregeld is...zouk dan ook mee mogen? sweatdrop iedereen mag komen, waarom zouden we het anders een ADPe meeting noemen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 6:46 am
kittyocean SirVendetta Wat zijn de kosten voor entree? Als het onder de 20 euro zit vind ik het goed, anders kunnen we netzogoed naar walibi world gaan. Ligt ten eerste aan de dierentuin, en Walibi World is volgens mij duurder XD Plus het is bijna 1 en al achtbanenpark XD 1 achtbaan is leuk, 2 ook nog wel, maar dan vind ik het wel genoeg geweest. Walibi is neit 1 en al achterbaan wink *is er pas geweest met hele 2de klas* er zijn MAAR 8 achtbanen, waarvan er ieyts van.....3over de kop gaan, er zijn ook hele rustige achtbanen, en de Goliath! (hoogste van Europa) maar er is ook reuzenrad, zweefmolen, draiende hoedjes, zit/ligvliegtuigjes enz. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 6:48 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean SirVendetta Wat zijn de kosten voor entree? Als het onder de 20 euro zit vind ik het goed, anders kunnen we netzogoed naar walibi world gaan. Ligt ten eerste aan de dierentuin, en Walibi World is volgens mij duurder XD Plus het is bijna 1 en al achtbanenpark XD 1 achtbaan is leuk, 2 ook nog wel, maar dan vind ik het wel genoeg geweest. Walibi is neit 1 en al achterbaan wink *is er pas geweest met hele 2de klas* er zijn MAAR 8 achtbanen, waarvan er ieyts van.....3over de kop gaan, er zijn ook hele rustige achtbanen, en de Goliath! (hoogste van Europa) maar er is ook reuzenrad, zweefmolen, draiende hoedjes, zit/ligvliegtuigjes enz. blaugh en het l;icht in flevo (boven utrecht) en this volgens mij 25euri per persoon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 7:53 am
ik ben zelf tegen walibi, maar als de meederheid voor is ga ik natuurlijk mee. en ik kan dan misschien aan (flinke) korting komen. -heeft infiltranten daar zitten- ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 8:25 am
16 eur. vind ik nog te doen... ^^ I'd vote dierentuin, is ook wat gezelliger... Is Ouwehands Dierenpark niet iets? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 8:36 am
Ouwehands dierentuin is 17,- ^.^ Walibi world is 25,- en met 20 personen of meer is het 15,- p.p ^.^. Ik vind het allebei wel gezellig, maar om eerlijk te zijn ben ik toch een voorstander van de dierentuin. Naar de dierentuin gaan met een grote groep is veel gezelliger dan naar walibi world gaan met een grote groep, en in walibi world zullen mensen wssg gaan heel erg gaan opsplitsen omdat iedereen in een andere attractie wil. Ik vind 17,- voor de dierentuin best veel, maar met ADPE erbij lijkt het me hardstikke gezellig, daar heb ik het dus best voor over! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 8:51 am
Ik denk alleen dat we onmogelijk aan 20 personen komen sweatdrop Lijkt me eigenlijk ook helemaal niet leuk, met een hele grote groep...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 9:03 am
voted dierentuin ^_^ maar let ook op de reiskosten. aangezien ik helemaal vanuit zuid-limburg moet komen komt er nog een flinke prijs bovenop hier sweatdrop Maar ik ga natuurlijk wel mee blaugh
Gaia park kerkrade ninja Geintje xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 9:30 am
Ik heb op dierentuin gestempt...lijkt me wel het leukst
edit: rhenen is wel ver voor mij sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:20 am
Misschien kunnen hen die aan kosten moeten denken samen met iemand reizen die een OV kaart hebben? Dan krijg je korting... that is... een bepaald aantal mensen (2 ofzo, als het goed is)
Ik kan vanuit Utrecht dan 2 mensen meenemen, maar dat tot ik mijn diploma heb hoor XD Want daarna moet ik hem inleveren.
Ik denk dat de meesten voor een dierentuin stemmen (gezien de poll en reacties) - Ouwehands.... waar ligt dat?
Andere vraag: Weekend of Doordeweeks?
Ikzelf kan het makkelijkste doordeweeks; voor een zaterdag zou ik vrij moeten vragen en moet ik het dus ver van te voren weten.
Zondag kan in principe wel, maar ik kan niet erg laat thuis komen ivm stage op maandag XD Niet dat ik van plan was het laat te maken...... En sommigen moeten een stuk verder reizen dan ik....
Hey, een stom idee misschien.... maar wat dachten we van de Hoge Veluwe ofzo? Rustig zitten en kijken of er wat langs komt? Vogels bekijken? Stuk goedkoper, maar moeilijker te bereiken.... (al mogen fietsen in de trein) (alleen niet in de tram stare , dus zou ik naar Utrecht CS moeten fietsen... can you say: an hour)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:40 am
Als je naar de hoge veluwe gaat moet je wel wat dingen plannen om te gaan doen, want de hele tijd stil zitten gaat je niet lukken...
Ouwehands -> Rhenen, 20min van Utrecht Centraal. 3 minuten met de trein van hier XDDD Daarom stelde ik het ook zo flauw voor.. ^__^' Andere dierentuin heb ik zelf liever eig...
Ik moet met reizen altijd eerst naar utrecht, tenzij we dus ouwehands kiezen, en dan kan ik dus ook een bepaald aantal mensen met 40% korting meenemen. Kan echter maar tot half augustus oid. Al krijg ik waarschijnlijk daarna mijn OV als ik ga studeren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:43 am
maar wat wou je dan gaan doen op de hoge veluwe? ik ben al tevreden met rondfietsen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:47 am
heb ik een keer gedaan...vond dat heel leuk, kan je mischien ook nog gaan picknicken.... (het is daar wel duur)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |