Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 137 138 139 140 141 142 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Fri Nov 04, 2005 2:38 am

morgen vier ik een verjaardag feestje voor vrienden whee
PostPosted: Fri Nov 04, 2005 4:13 am

On my mind: of het van het weekend nog gezellig gaat worden...en of bepaalde mensen hun mond kunnen houden.

The Perfect Oblivion

ButtonFly

PostPosted: Fri Nov 04, 2005 10:55 am

On my mind: Een klasgenoot van me gaat nog eens dood!
PostPosted: Fri Nov 04, 2005 11:03 am

On my mind: Pagina 54 van Fantasy Paradox, de strip van een friend van me, is geweldig XD Echt briljant XD Hij heeft nog nooit de karakters ZO GOED op papier gezet XD

kittyocean
Captain

Maran F.

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 2:01 am

Morgen 2 verjaardagen! Maar die duren allemaal zoo lang dat we de hele dag bezig zijn! Dus nou moet ik vandaag al mijn huiswerk maken crying
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 9:01 am

Word helemaal gestoord van leren.. zit hele tijd stil en hou ******** veel energie over die ik niet kwaad kan waardoor ik nu half psycho ben met al me opgebouwde energie en niets te doen.. Hele dag alleen in me kamertje gezeten whee

The Forbidden Angel

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 10:42 am

The Forbidden Angel
Word helemaal gestoord van leren.. zit hele tijd stil en hou ******** veel energie over die ik niet kwaad kan waardoor ik nu half psycho ben met al me opgebouwde energie en niets te doen.. Hele dag alleen in me kamertje gezeten whee

wat goed, ik hbe steeds heen en weer gelopen tussen mijn computer, de keuken en de plek waar ik leer... >< Kep alleen nog maar M&O geleerd (tis wel een hoop , maar ut klinkt zo weinig)
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 10:47 am

The Forbidden Angel
Kan ik wat energie van je lenen? Ik ben elke dag doodop en heb amper energie voor iets!

ButtonFly

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 11:18 am

ButtonFly
The Forbidden Angel
Kan ik wat energie van je lenen? Ik ben elke dag doodop en heb amper energie voor iets!

Ja je mag meer dan de helft van me energie, echt irritant word het lol voel me net een stuiterbal

@Kiek, ik he uiteindelijk ook maar 1 vak geleerd terwijl ik today 2 zou leren. Na drieën had ik zoveel energie dat ik het niet meer kon opbrenge nog langer te leren lol
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 11:24 am

The Forbidden Angel
ButtonFly
The Forbidden Angel

Ja je mag meer dan de helft van me energie, echt irritant word het lol voel me net een stuiterbal

@Kiek, ik he uiteindelijk ook maar 1 vak geleerd terwijl ik today 2 zou leren. Na drieën had ik zoveel energie dat ik het niet meer kon opbrenge nog langer te leren lol
Ik ben net een zak aardappelen!

ButtonFly

Pisang

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 11:43 am

ButtonFly
The Forbidden Angel
ButtonFly
The Forbidden Angel

egt ofwa, zalig. de patat eeft dus wel een geschiedenis he. da heeft honderde menselevens gered
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 12:15 pm

^_^ morgen naar de bios voor mijn verjaardag, dat is pas volgende week maar en vriendin is een dag voor mij jarig nu wil ik is eerst zijn blaugh
Corps bride, lijkt me en leuke film.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

ButtonFly

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 2:20 pm

Pisang
ButtonFly
The Forbidden Angel
ButtonFly
The Forbidden Angel

egt ofwa, zalig. de patat eeft dus wel een geschiedenis he. da heeft honderde menselevens gered
Dat wil niet zggen dat je als een zak aardappelen voelen lekker is.

@Darlaa
Gaaf! Die wil ik ook wel zien! Ik hoop dat we er naartoe gaan met de klas, we gaan ook al lasergamen of paintballen!
PostPosted: Sun Nov 06, 2005 1:08 am

on my mind:

ik voel me stom XD kheb net 5000g op fairy wings geboden en niemand bied hoger XD wah moet ik met die lelijke dingen XD als ik ze krijg geef ik ze aan wien XD maar toch... ik hoop dat in 9 dagen iemand hoger bied

XDmaster3

ButtonFly

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 3:03 am

XDmaster3
on my mind:

ik voel me stom XD kheb net 5000g op fairy wings geboden en niemand bied hoger XD wah moet ik met die lelijke dingen XD als ik ze krijg geef ik ze aan wien XD maar toch... ik hoop dat in 9 dagen iemand hoger bied
Waarom bied je er dan op als je ze toch niet wilt?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 137 138 139 140 141 142 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games