|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:32 pm
Zakou Nenharma Gaya_von_Dutch WAAAAAAI! Ik hoef alleen nog maar mijn broek en dan heb ik mijn setje compleet!!! *ik ga niet verwachten dat mensen mij iets van 30k en hoger doneren; dat zou te veel zijn!* als 30 mensen 1k zouden doneren zit je rond blaugh Dat kan ik niet verwachten, en tegen de tijd dat dat rond is, is de prijs vast wel weer omhoog gegaan. Misschien kunnen we ooit een goedkope imitatie ofzo vinden! En er zijn volgens mij wel zat andere items die mij leuk staan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:33 pm
Gaya_von_Dutch Zakou Nenharma Gaya_von_Dutch WAAAAAAI! Ik hoef alleen nog maar mijn broek en dan heb ik mijn setje compleet!!! *ik ga niet verwachten dat mensen mij iets van 30k en hoger doneren; dat zou te veel zijn!* als 30 mensen 1k zouden doneren zit je rond blaugh Dat kan ik niet verwachten, en tegen de tijd dat dat rond is, is de prijs vast wel weer omhoog gegaan. Misschien kunnen we ooit een goedkope imitatie ofzo vinden! En er zijn volgens mij wel zat andere items die mij leuk staan! ja denk het wel. ik zal nog wel even in mijn spullen neuzen. ik heb veel te veel, maar trek alleen wat ik nu aan heb aan. sweatdrop ik kan geen andere leuke outfit die haalbaar is voor mij bedenken confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:35 pm
Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd nope en dat mag van mij ook zo blijven xp dah hoop ik ook voor je tenzij je die best duur kan verkopen een snor verkopen? gaia stijl laat maar xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:36 pm
Zakou Nenharma Gaya_von_Dutch Zakou Nenharma Gaya_von_Dutch WAAAAAAI! Ik hoef alleen nog maar mijn broek en dan heb ik mijn setje compleet!!! *ik ga niet verwachten dat mensen mij iets van 30k en hoger doneren; dat zou te veel zijn!* als 30 mensen 1k zouden doneren zit je rond blaugh Dat kan ik niet verwachten, en tegen de tijd dat dat rond is, is de prijs vast wel weer omhoog gegaan. Misschien kunnen we ooit een goedkope imitatie ofzo vinden! En er zijn volgens mij wel zat andere items die mij leuk staan! ja denk het wel. ik zal nog wel even in mijn spullen neuzen. ik heb veel te veel, maar trek alleen wat ik nu aan heb aan. sweatdrop ik kan geen andere leuke outfit die haalbaar is voor mij bedenken confused Dat kent Kitty Ocean ook; ze heeft een aantal vaste setjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:37 pm
XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd nope en dat mag van mij ook zo blijven xp dah hoop ik ook voor je tenzij je die best duur kan verkopen een snor verkopen? gaia stijl laat maar xd okee rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:38 pm
Ik ga weer! Wil je de Guild helpen, dan kun je altijd aan mij doneren! Ook voor de Guild Subfora, maar dat kan ook in de Guild kas ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:38 pm
hey jij bent een mascotte he hoe is het om een mascotte te zijn ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:39 pm
XD master new s.s.s.r. hey jij bent een mascotte he hoe is het om een mascotte te zijn ??? hahaha praktische vraag, ik vraag me dat ook wel eens af xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:40 pm
XD master new s.s.s.r. hey jij bent een mascotte he hoe is het om een mascotte te zijn ??? Dat is leuk =D En bij de nieuwe Guild Layout zal ik een grotere rol krijgen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:41 pm
Gaya_von_Dutch XD master new s.s.s.r. hey jij bent een mascotte he hoe is het om een mascotte te zijn ??? Dat is leuk =D En bij de nieuwe Guild Layout zal ik een grotere rol krijgen =D oh leuk zeg ik sta voor het eerst in mijn leven met een mascotte te praten als ik mijn schulden bij wieneke kwijt ben dan doneer ik je wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:42 pm
Gaya_von_Dutch XD master new s.s.s.r. hey jij bent een mascotte he hoe is het om een mascotte te zijn ??? Dat is leuk =D En bij de nieuwe Guild Layout zal ik een grotere rol krijgen =D Hoe dan, mag ik vragen? (btw gingle bells gaan wel goedkoop maar veel mensen vinden die vreemt om een of andere reden.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:44 pm
Gaya_von_Dutch Zakou Nenharma Gaya_von_Dutch Zakou Nenharma Gaya_von_Dutch WAAAAAAI! Ik hoef alleen nog maar mijn broek en dan heb ik mijn setje compleet!!! *ik ga niet verwachten dat mensen mij iets van 30k en hoger doneren; dat zou te veel zijn!* als 30 mensen 1k zouden doneren zit je rond blaugh Dat kan ik niet verwachten, en tegen de tijd dat dat rond is, is de prijs vast wel weer omhoog gegaan. Misschien kunnen we ooit een goedkope imitatie ofzo vinden! En er zijn volgens mij wel zat andere items die mij leuk staan! ja denk het wel. ik zal nog wel even in mijn spullen neuzen. ik heb veel te veel, maar trek alleen wat ik nu aan heb aan. sweatdrop ik kan geen andere leuke outfit die haalbaar is voor mij bedenken confused Dat kent Kitty Ocean ook; ze heeft een aantal vaste setjes. ik heb er maar een sweatdrop maar ik ben er dik tevreden mee. op de hals na. ik zou graag een klein kettinkje willen. trouwens ik ga er ook vandoor. even douchen en dan nog wat voor school doen. dagdag *blaast een handkusje de lucht in* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:45 pm
Hoe ik vaker voorkom is nog een verassing ^_^ Dat zien jullie nog wel!
Ik moet nu gaan hoor =D Baibai!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|