|
|
|
|
Posted: Sun Dec 11, 2016 3:05 am
ik voel me unhappy, maar weet niet waarom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 12, 2016 1:44 am
Vanavond zou ik aerial silks gaan doen met een vriendin, had er best veel zin in maar nu heeft ze een dubbele afspraak gemaakt en gaat het niet door crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 12, 2016 11:18 am
bestel je eindelijk je die ene manga... gelijk geannuleerd want niet meer leverbaar... GEE THANKS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 1:20 am
Cliƫnten/medewerkers/familie die veel aandacht vragen... Mijn dagen zitten al vol gepland met afspraken, hoe moet ik daar aan toe komen dan? rolleyes Geeft me de zenuwen! Na een aantal vrije dagen 50 mail en 4 gemiste telefoontjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2016 6:13 am
ugh, wat een bende is het nu hier. Maandag een nieuwe keuken... hopelijk redden ze het in 1 dag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2016 2:18 pm
Ugh my head, my mind! Draait over uren en te veel op volle touren. Rust wil ik!
Ohja.. en de bereikbaarheidstelefoon.. afgelopen 3 keer, iedere nacht gebeld. Normaliter word je 3 x in een heel jaar gebeld. Morgen heb ik die telefoon weer... neutral
Ohja en overuren. Gisteren 2 overuren gedraaid bovenop mijn werkdag, de dag erover een half uur langer gewerkt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2016 4:34 am
gisteren een plan tegen mijn hoofd geslagen en nu nog meer medisch gezeik. Is het nou nooit ff een weekje rustig hier?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2016 2:04 am
^Een plan of een pan? sweatdrop
Lange to do list, again
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2016 11:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2016 1:16 pm
Veel eten weinig sporten.. Fijn als het straks ook weer voorbij is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2016 1:05 pm
De keuken is groter, waardoor kan ik nu minder kwijt?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2016 1:57 pm
Waarom is degene die mij als eerste op facebook moet feliciteren nog altijd mijn ex-schoonmoeder van een relatie die al 3 jaar geleden is uit gegaan sweatdrop Let me gooo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2016 2:49 pm
uitslapen of veel gedaan hebben... waarom kan het niet beiden?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2016 11:21 am
Ik dacht lekker vrij te zijn vandaag.. wordt ik om 9:30 gebeld door mijn werk met de vraag waar ik blijf... crying Dagje ging ff anders dan gepland!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2016 1:47 am
ugh, dat is een akelig misverstand, Forbidden!
Mensen met knalvuurwerk, maar dan wel van die oorlogsbommen. Rotjes, ok, maar die knal dat het hele huis trilt....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|