|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:13 am
.. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:15 am
Petsy .. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då? Alla är väl välkomna? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy .. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då? Hej på dig med petsy ps fredde hälsar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Petsy .. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då? Alla är väl välkomna? sweatdrop Yay whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:16 am
whee Men men, jag ska inte vara här.. Återkommer ikväll sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:17 am
Gairo Petsy .. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då? Hej på dig med petsy ps fredde hälsar Najs whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:17 am
Nightmare Asura whee Men men, jag ska inte vara här.. Återkommer ikväll sweatdrop oki hejdå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:18 am
Nightmare Asura whee Men men, jag ska inte vara här.. Återkommer ikväll sweatdrop Aww.. Okay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Skuttar upp på en hylla, sätter sig ner och dinglar med bena*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Gairo Petsy .. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då? Hej på dig med petsy ps fredde hälsar Najs whee eller jag tror i allefal att han skulle göra det om jag såg honnom blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:19 am
_M_L_Waboom_ *Skuttar upp på en hylla, sätter sig ner och dinglar med bena* *sätter sig brevid* tja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:19 am
Gairo Petsy Gairo Petsy .. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då? Hej på dig med petsy ps fredde hälsar Najs whee eller jag tror i allefal att han skulle göra det om jag såg honnom blaugh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:21 am
Petsy Gairo Petsy Gairo Petsy .. Jag är varken glad eller inte glad ju ._. .. Hur blir det med mig då? Hej på dig med petsy ps fredde hälsar Najs whee eller jag tror i allefal att han skulle göra det om jag såg honnom blaugh xp lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:21 am
Gairo _M_L_Waboom_ *Skuttar upp på en hylla, sätter sig ner och dinglar med bena* *sätter sig brevid* tja <.< Halloj..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|