|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:43 am
Hah. xD Försöker du få Emelie att åka på J-cult? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:44 am
Chibi Strawberry Hah. xD Försöker du få Emelie att åka på J-cult? ninja Klart.. Dig med ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:44 am
sweatdrop Får panik. Jag har folkskräck. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:45 am
prrnill blood Joker Prrnill: Yupp det är så det är! xd xd Sånt skulle jag också vilja kunna.. sweatdrop Det är bara att prova, men du ska veta att jag oftast nästan alltid har blåmärken som täcker hela överarmarna whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:46 am
Chibi Strawberry sweatdrop Får panik. Jag har folkskräck. xP Så möe folk är det inte där.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:46 am
Blixtra Chibi Strawberry sweatdrop Får panik. Jag har folkskräck. xP Så möe folk är det inte där.. :/ Räcker med några för att jag ska bli rädd. o.O Men jag får väl gömma mig.. isf jag kan åka överhuvudtaget. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:47 am
blood Joker Det är bara att prova, men du ska veta att jag oftast nästan alltid har blåmärken som täcker hela överarmarna whee Ehe.. Jag är inte ett stort fan av blåmärken, direkt. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:49 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry sweatdrop Får panik. Jag har folkskräck. xP Så möe folk är det inte där.. :/ Räcker med några för att jag ska bli rädd. o.O Men jag får väl gömma mig.. isf jag kan åka överhuvudtaget. xp KLart du ska!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:51 am
Kanske. <.< Ska åka till Borås eller nåt med klassen i Oktober. o.O Kostar ju en massa pengar det. Men men. Man får väl hoppas att jag har råd. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:52 am
Chibi Strawberry Kanske. <.< Ska åka till Borås eller nåt med klassen i Oktober. o.O Kostar ju en massa pengar det. Men men. Man får väl hoppas att jag har råd. 3nodding Ja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:53 am
prrnill blood Joker Det är bara att prova, men du ska veta att jag oftast nästan alltid har blåmärken som täcker hela överarmarna whee Ehe.. Jag är inte ett stort fan av blåmärken, direkt. blaugh xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:53 am
Blixtra Chibi Strawberry Kanske. <.< Ska åka till Borås eller nåt med klassen i Oktober. o.O Kostar ju en massa pengar det. Men men. Man får väl hoppas att jag har råd. 3nodding Ja! o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|