Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 136 137 138 139 140 141 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Oct 31, 2005 12:06 pm

en door de verschrikkelijke lag op de server kon ik op zondagavond de 500 niet berijken... zat op 460.... stare
achja... ben maar naar bed gegaan xd
PostPosted: Mon Oct 31, 2005 12:27 pm

kittyocean
OMG HIJ ACCEPTEERT MIJN 10 CANDIES?! W00t!!!!!
Hij doet nog steeds niks bij mij. Niemand geeft me candy en niemand wil het aannemen cry

ButtonFly

ButtonFly

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 8:28 am

On my mind: Dit was de zoveelste kutdag in m'n leven.

Ik ben een varken, ik ben dom, er worden broodjes naar me gegooid. Als ik geen twix of kruidnootje wil ben ik weer een anorexiakind, wat dan weer tegenstrijdig is mer varken. Ik ben triest omdat ik niet naar het schoolfeest wil. Ik word constant in de zeik genomen door een klasgenoot die zegt dattie met me wil dansen stare ...
PostPosted: Wed Nov 02, 2005 10:26 am

on my mind:

.... niks ... behalve niks, wat ik net typte, niks... wauw... niks...

Deefkej

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 12:35 pm

ButtonFly

Ik ben een varken, ik ben dom, er worden broodjes naar me gegooid. Als ik geen twix of kruidnootje wil ben ik weer een anorexiakind, wat dan weer tegenstrijdig is mer varken. Ik ben triest omdat ik niet naar het schoolfeest wil. Ik word constant in de zeik genomen door een klasgenoot die zegt dattie met me wil dansen stare ...

Ik wist niet dat je nog op de KLEUTERschool zat! Jeetje wat een losers zeg! Denk maar zo, nog maar een paar jaar en dan ben je zo van ze af! Losers! Losers! Ik kan hier zo kwaad om worden......
PostPosted: Wed Nov 02, 2005 12:46 pm

kittyocean
ButtonFly

Ik wist niet dat je nog op de KLEUTERschool zat! Jeetje wat een losers zeg! Denk maar zo, nog maar een paar jaar en dan ben je zo van ze af! Losers! Losers! Ik kan hier zo kwaad om worden......
En het word ook nog eens door een vriendin gezegd. Maar aangezien die vriendschap toch al op het randje hing, ik kan nu alleen nog maar doen alsof stare .

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 1:00 pm

ButtonFly
kittyocean
ButtonFly

En het word ook nog eens door een vriendin gezegd. Maar aangezien die vriendschap toch al op het randje hing, ik kan nu alleen nog maar doen alsof stare .

Ik heb er gewoon geen woorden voor. Zo...KINDERACHTIG!
PostPosted: Wed Nov 02, 2005 1:35 pm

zoek steun bij mensen, ik weet dat het werkt.. ik ken iemand die krijgt dat ook zo elke dag.. die steun ik daar heel erg in, en dat vind ze fijn.. dus, het zou kunnen helpen sweatdrop

Deefkej

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 1:48 pm

Deefkej
zoek steun bij mensen, ik weet dat het werkt.. ik ken iemand die krijgt dat ook zo elke dag.. die steun ik daar heel erg in, en dat vind ze fijn.. dus, het zou kunnen helpen sweatdrop

Wijze woorden!!!!

On my mind: de ^ signature hierboven is erg cool. Die moet gemaakt zijn door een zeer getallenteerd persoon!! blaugh
PostPosted: Thu Nov 03, 2005 10:28 am

Deefkej
Steun zoeken bij wie? In m'n klas hoef ik niemand te zoeken.
Ik wil liever niet dat mijn mentor erachter komt
Mijn ouders ook liever niet, die gaan dan weer naar school bellen stare

ButtonFly

XDmaster3

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 11:31 am

on my mind: ik moet zo gaan en ik heb nog niet alle dingen 4X dubbel

EDIT: van halloween items dan he door die stomme bugs begoin ik de hele tijd weer bij pakketje twee
PostPosted: Thu Nov 03, 2005 2:09 pm

ButtonFly
Deefkej
Steun zoeken bij wie? In m'n klas hoef ik niemand te zoeken.
Ik wil liever niet dat mijn mentor erachter komt
Mijn ouders ook liever niet, die gaan dan weer naar school bellen stare

Er moet toch wel IEMAND zijn met wie je het goed kan vinden? sad

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 10:27 pm

On my mind; Tentame week volgende week
PostPosted: Fri Nov 04, 2005 12:14 am

on my mind: Waaaarom!! Doet de guild het wel op school en niet thuis >< Ik probeerde gister de hele dag in de guild te komen, maar hij deed er eeuwen over om de pagina te laden!

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Nov 04, 2005 1:50 am

Why?! Maak ik zo'n half vereiste mini banner voor de Guild page, en dan werken opeens alle images op de main page niet meer crying daarvoor deden ze het wel!!!!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 136 137 138 139 140 141 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games