|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:37 am
mymlans dotter Go mymlans dotter Go mymlans dotter lalala ./´ <----- ton! heart lala du ville ha pm va? Vågar inte skicka till dig, du säger alltid att du inte har tid med mig... men ny har jag tid heart varsigod att pm till mig ny
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:38 am
Blixtra mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Prosit! *räcker en näsduk* Tack smile Vassego! sweatdrop Förkyld? Ja, och det är jobbigt :/ Stackars! eek *springer efter en filt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:40 am
mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Prosit! *räcker en näsduk* Tack smile Vassego! sweatdrop Förkyld? Ja, och det är jobbigt :/ Stackars! eek *springer efter en filt* Du är för snäll ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:41 am
Blixtra mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Prosit! *räcker en näsduk* Tack smile Vassego! sweatdrop Förkyld? Ja, och det är jobbigt :/ Stackars! eek *springer efter en filt* Du är för snäll ^^! whee Man ska ta hand om dom sjuka! *går efter ett glas vatten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:42 am
Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:42 am
Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:43 am
Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ program man lägger in skivor på datorn med redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:44 am
Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ Exackt! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:48 am
Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ program man lägger in skivor på datorn med redface Ingen aning.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:48 am
Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ program man lägger in skivor på datorn med redface jaha! kanske attar vad du snackar om! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:50 am
mymlans dotter Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ program man lägger in skivor på datorn med redface jaha! kanske attar vad du snackar om! sweatdrop Wooo! En som fattar ^^! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:53 am
Blixtra mymlans dotter Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ program man lägger in skivor på datorn med redface jaha! kanske attar vad du snackar om! sweatdrop Wooo! En som fattar ^^! 3nodding eek nä, sweatdrop jag sa kanske! whee tror inte jag fattade....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:55 am
mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ program man lägger in skivor på datorn med redface jaha! kanske attar vad du snackar om! sweatdrop Wooo! En som fattar ^^! 3nodding eek nä, sweatdrop jag sa kanske! whee tror inte jag fattade.... Ok då =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:57 am
Blixtra mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Jag tror jag är korkad! Jag klarar inte av att använda DCex.. Hur gör man?! gonk Vad är det?!! XD Tack MYMLAN! ^^ program man lägger in skivor på datorn med redface jaha! kanske attar vad du snackar om! sweatdrop Wooo! En som fattar ^^! 3nodding eek nä, sweatdrop jag sa kanske! whee tror inte jag fattade.... Ok då =P Och vad händer här då ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|